blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 har i to dager nå hatt så vondt i venstre side av magen.. akkurat som sånn leverhogg/sting-smerter. også når e sitter nede stille i sofan. er det noen andre som har det sånn?? fryktelig ubehagelig er det i alle fall :/
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 livmora som vokser tenker jeg:)kan kjennes temmelig ubehagelig ut, og kan gjøre at man bekymrer seg unødig...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2012 kan bare ikke huske det var så ille sist. er jo ikke så veldi lenge siden e gikk gravid... merkelige greier dette her
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 man glemmer fort, det kan jeg skrive under på;)men d kan også variere fra svangerskap til svangerskap har jeg merket:)
OptimistHoppa Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har hatt det samme i det siste (16+1 i dag)! Ble litt stresset fordi det gjorde så vondt - i høyre side for meg da. Vi googlet litt rundt og fant fort ut at dette var helt vanlig i uke 16-17 og at det er livmora som vokser. Smerten er intens og krampeaktig, men går fort over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå