Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 og INGEN tegn til at det nærmer seg. jeg er livredd for å miste han ved å gå over termin desverre og blir ikke bedre av at det ikke skjer noe her da hmmm:)
PrøvLykken Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Forstår godt frustrasjonen! Har vært der selv - og regner med å være der snart igjen... Husk at det er først etter 2 uker at sjansen for at barnet dør, øker, og innen den tid er du satt gang om det ikke skjer noe av seg selv. Trøst deg med at det er lette for barn som er født tidlig på året enn på slutten av året. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Mitt tantebarn ble født over tia, nå er det 9 år siden, men mora (x`n til brodern) fikk beskjed om å ta bittelitt lakserolje, vet ikke om det hjelper nå men. El sterk mat har jeg hørt også kan sette igang fødselen..
Ceekey Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Der er jeg også.... 4 dager over og ingen tegn til at han kommer... Blir helt stressa av det. Kjenner heldigvis mye liv da, men panikken for at noe skal gå galt er ganske stor....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 nesten fælt og si det men godt jeg ikke er alene:( jeg blir superstressa. hatt ett par dager uten liv omtrent men tok seg opp igjen i går kveld. prøvd et sex liv i natt haha men merker ikke noen forskjell. sterk mat spiser jeg hele tida og vasker og holder på som jeg alltid har gjort.
kleika Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 hei ble satt igang med nr 1 8 dage over tiden og han kom 9 dage over tiden,han var ikke større enn 3460 og 50 cm så vet ikke om de har regnet feil termin eller han bare var liten ;-) jeg vet hvor tøffe disse dage kan være men tror altså at det er veldig vanligt å gå over med den første og jeg tror ikke det er farligt,selvom det er slittsomt
3 jenter <3 Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 du er ikke alene!!! hadde termin 26 desember...skal på overtidskontroll i morgen og sjekke modning..men blir ikke satt i gang før på fredag på dag 11 om ikke hun kommer av seg selv..meeeeget utålmodig ja, men glad for at det ble 2012:-) Lykke til alle sammen, vi har virkelig noe å glede oss til:-)))
Ceekey Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 nesten fælt og si det men godt jeg ikke er alene:( jeg blir superstressa. hatt ett par dager uten liv omtrent men tok seg opp igjen i går kveld. prøvd et sex liv i natt haha men merker ikke noen forskjell. sterk mat spiser jeg hele tida og vasker og holder på som jeg alltid har gjort. Ja, det hjelper på en sær måte at vi er flere...:/ Dette er min tredje på tre år, og de to første kom omtrent på termin. Var på ingen måte forberedt på å gå over denne gangen selv om jeg vet det er fullt mulig! Har prøvd div for å få det i gang jeg også, men får vel bare være tålmodig...
Gjest Hippoღ Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Er det farlig å gå over termin? Kan de dø? Aldri tenkt at det er slike konsekvenser ved å gå på overtid. PANIKK PANIKK
Ceekey Skrevet 1. januar 2012 #10 Skrevet 1. januar 2012 KAN være farlig. I de aller fleste tilfeller går det helt fint!! Jeg for min del er bare paranoid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå