Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Marinius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboers bestefar som betydde veldig mye for han het Marinius som mellomnavn, og jeg vet at det hadde betydd sykt mye for min samboer å kalle barnet vårt for det, men jeg klarer bare ikke å venne meg til navnet av en eller annen grunn.. Jeg trenger flere meninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det minner litt om en båtprodusent :P

Skrevet

Jeg synes det var et koselig navn. Hvis det betyr mye for din samboer, så hadde jeg absolutt kalt barnet det.. og spesielt som mellomnavn. Navn "gror" også litt på en. Vi vet at får vi en gutt, så skal han få min manns far sitt navn. For her har det gått i annethvert ledd i flere generasjoner. Ikke et navn jeg ville ha valgt sånn uten videre, ei heller mannen sier han. Men nå begynner navnet å "gro på meg" og det blir nok fint tenker jeg. Ingen av oss har mislikt navnet selvsagt.. da hadde vi nok måtte tenke oss flere ganger om, men det er i utgangspunktet ikke det første navnet vi tenker på når vi tenker på en sønn;) men, pytt, pytt. Det blir bra:)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg kjenner en flott mann som heter Marinius og har alltid synes det er et flott navn! Kunne faktisk tenkt å døypt min egen sønn det, men siden det er et så sjelden navn og eneste jeg vet som har det er en god venn, så blir det litt for nært :P

Skrevet

Gammelt, flott og koselig navn:-)

Skrevet

Liker spesielle navn jeg så synes det var knall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...