Gå til innhold

Under 10 dager til termin!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er hun hjertlig velkommen.. Jeg synes det er en diger lettelse og ha passert overgangen til 2012.

Nå kan jeg liskom glede meg over å skulle bli mamma for andre gang , og ikke sitte på barsel i jul eller nyttårsfeiring..

Fikk noen rier i går men gikk heldigvis over ;-)

Godt nyttår folkens ... Håper dere føler samme lettelse som meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var litt bekymra i går jeg også-kjentes ut som noe var på gang!! men i morgen skal jeg inn å settes i gang,så nå er jeg litt forstyrra!!kunne tenke meg å komme hjem til ryddig å rent hus.men ikke orker jeg å vaske, og jeg har to rotehuer av unger her!!

Skrevet
var litt bekymra i går jeg også-kjentes ut som noe var på gang!! men i morgen skal jeg inn å settes i gang,så nå er jeg litt forstyrra!!kunne tenke meg å komme hjem til ryddig å rent hus.men ikke orker jeg å vaske, og jeg har to rotehuer av unger her!!

forstår deg godt.. Tenkte jeg skulle få ryddet unna jula og få vasket litt her før hun kommer , men vi får se hva det blir tid å ork til.. Har en mann og en datter som blir hjemme mens jeg ligger på barsel så det vil ikke se ut som når jeg drar uansett.. Han gidder nok å rydde og støvsuge litt , men klarer aldri måle seg med mine rydde vaske dager.. Kanskje greit at det bare er meg i huset som er gal på dette området også.. hehe.. Lykke til i morgen!!!!

Skrevet

Lykke til imorgen med igangsettelse. Det går helt sikkert bra!! Har selv 11 dager igjen og kan ikke vente med å få det overstått. Juletreet er kastet ut i dag- deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...