minlilleHelene Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Nå er hun hjertlig velkommen.. Jeg synes det er en diger lettelse og ha passert overgangen til 2012. Nå kan jeg liskom glede meg over å skulle bli mamma for andre gang , og ikke sitte på barsel i jul eller nyttårsfeiring.. Fikk noen rier i går men gikk heldigvis over ;-) Godt nyttår folkens ... Håper dere føler samme lettelse som meg..
mefl Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 var litt bekymra i går jeg også-kjentes ut som noe var på gang!! men i morgen skal jeg inn å settes i gang,så nå er jeg litt forstyrra!!kunne tenke meg å komme hjem til ryddig å rent hus.men ikke orker jeg å vaske, og jeg har to rotehuer av unger her!!
minlilleHelene Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2012 var litt bekymra i går jeg også-kjentes ut som noe var på gang!! men i morgen skal jeg inn å settes i gang,så nå er jeg litt forstyrra!!kunne tenke meg å komme hjem til ryddig å rent hus.men ikke orker jeg å vaske, og jeg har to rotehuer av unger her!! forstår deg godt.. Tenkte jeg skulle få ryddet unna jula og få vasket litt her før hun kommer , men vi får se hva det blir tid å ork til.. Har en mann og en datter som blir hjemme mens jeg ligger på barsel så det vil ikke se ut som når jeg drar uansett.. Han gidder nok å rydde og støvsuge litt , men klarer aldri måle seg med mine rydde vaske dager.. Kanskje greit at det bare er meg i huset som er gal på dette området også.. hehe.. Lykke til i morgen!!!!
Anette_33 Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Lykke til imorgen med igangsettelse. Det går helt sikkert bra!! Har selv 11 dager igjen og kan ikke vente med å få det overstått. Juletreet er kastet ut i dag- deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå