Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 problemene mine og smertene under svangerskapet er privat og at samboeren ikke bør dele dette med kamerater jeg nesten ikke kjenner, er jeg vanskelig da?
minlilleHelene Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Nei det er helt naturlig å holde disse tingene for seg selv.. Ganske private ting føler jeg ivertfall
Mininni Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Helt uaktuelt. Det har de ikke noe med. Ingen andre heller, for den saks skyld, med mindre du har lyst til å fortelle dem det. Etmedlem av svigerfamilien min var sykt nysgjerring på alle medisinske detaljer i forrige svangerskap, og jeg opplevde det veldig invaderende å bli oppringt etter hvert legebesøk med masse - etter min oppfatning - gravende spørsmål. Der måtte mannen min ringe og gi beskjed om hvor grensen gikk. Min kropp er min business, og i høyden mannen min sin.
kleika Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 hei har nokk et litt annet synspunkt jeg,det kommer selvfølgelig an på hvad der blir diskutert med mannens venner, men feks det faktum at jeg har slem bekkenløsning og vi har 2 barn i forveien er jo også noe der påvirker min mann mye og hvis han ønsker litt luft innimellem eller trenger å prate litt med vennene om deres erfaring er dette helt ok med meg,til gjengjeld er der selvfølgelig andre private ting jeg ønsker vi holder innenfor hjemmets 4 vegge hehe. Men det er min ærlige menning at det ikke kun er meg dette svangerskap påvirker og hans menninger,følelser og syn på tingene skal han ha lov til å prate om med sine venner det gjør jeg jo med mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå