Himmel og hav Skrevet 1. januar 2012 #1 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Den "gå til første uleste innlegg" funksjonen er enten helt på tur, eller så er det jeg som ikke skjønner hva den er til. Den fører ihvertfall ikke meg til "første uleste innlegg". Tvert i mot så fører den meg langt ned i tråder, langt forbi der jeg tidligere har lest. Selv i tråder jeg ikke har vært inne i før sender den meg til innlegg nr. 10... Hvordan er det meningen at den skal fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 2. januar 2012 #2 Del Skrevet 2. januar 2012 Heisann Himmel og hav. Jeg har forsøkt å teste dette ut litt nå, og det ser ut til at funker hos meg. Jeg blir tatt til første innlegg i emner jeg ikke har vært inne i før. Så rart at den hopper ned til 10. innlegg hos deg. Hvilken nettleser bruker du? Kanskje vi kan finne svaret der? Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 2. januar 2012 Heisann Himmel og hav. Jeg har forsøkt å teste dette ut litt nå, og det ser ut til at funker hos meg. Jeg blir tatt til første innlegg i emner jeg ikke har vært inne i før. Så rart at den hopper ned til 10. innlegg hos deg. Hvilken nettleser bruker du? Kanskje vi kan finne svaret der? Elin. Jeg bruker Google Chrome. Jeg har testet litt i dag også, og den tar meg rett til siste innlegg, uansett. Aldri til første uleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 2. januar 2012 #4 Del Skrevet 2. januar 2012 Heisann Himmel og hav. Jeg har forsøkt å teste dette ut litt nå, og det ser ut til at funker hos meg. Jeg blir tatt til første innlegg i emner jeg ikke har vært inne i før. Så rart at den hopper ned til 10. innlegg hos deg. Hvilken nettleser bruker du? Kanskje vi kan finne svaret der? Elin. Jeg bruker Google Chrome. Jeg har testet litt i dag også, og den tar meg rett til siste innlegg, uansett. Aldri til første uleste. Dette er snålt. Skal høre med teknikeren her. Takk for at du tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå