Gå til innhold

Slettet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at inne på jordmorsiden, så blir innlegg slettet dersom et annet medlem svarer før jordmødrene. Slik var det ikke før.

Av og til kan det gå ganske lang tid fra et innlegg skrives til jordmor svarer. Jeg har ventet over 1 mnd på svar fra jordmor og da har jeg måtte hentet fram igjen innlegget og dytte for å få svar.

Synes det er flott at andre medlemmer hjelper til å svare, mens de venter på svar fra jordmor.

Hvorfor har dere begynt å slette svarene fra andre medlemmer inne på jordmor siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo mye svadasvar ifra brukerene da...noen er jo direkte feil.

Jeg syntes at det er bra vi kan ha en side med "professjonelle svar", så kan man heller spørre på de andre forumene om man ønsker "almenn mening"-det er jo det de er der for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er du på "spør jormødrene", så er det jordmødrene du spør. Ikke alle andre synsere. Blir irritert selv når jeg får svar ifra andre der som "følte att" eller "opplevde selv at". Nei, jeg vil ha JM svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er du på "spør jormødrene", så er det jordmødrene du spør. Ikke alle andre synsere. Blir irritert selv når jeg får svar ifra andre der som "følte att" eller "opplevde selv at". Nei, jeg vil ha JM svar.

Alle som spør inne på spør jordmor, tar det med et klype salt når det er noe andre en jordmor som har svart.

De som svarer, som er vanlige medlemmer, forteller sin versjon/opplevelse.

Hvorfor denne funksjonen nå og ikke før?

Det er ikke holdbart å måtte vente en mnd på svar og må hente opp igjen innleggene sine, fordi de har havnet langt bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke holdbart å måtte vente..."?!! Er du seriøs?

Dette er en gratis tjeneste som BIM har, hvem er vi til å kreve?

Haster det så veldig for deg, så gjør som du ville gjort om denne tjenesten ikke fantes -Kontakt din egen jordmor/sykehus/fastlege/helsesøster.

11:11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner godt at jordmødrene ikke kan svare med en gang- men synes de bør svare i den rekkefølgen spørsmålene kommer inn ikke hoppe over spm fordi det ikke var "interresante" nok spørsmål eller hva det nå er det går etter....har selv stillt spm for ei god stund siden, men ser ikke ut til at jeg får noe svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Vi har gjort om Spør jordmødrene-forumet nå, slik at dere kun kan opprette emner, og svare på egne emner. Det er kun jordmødrene som kan svare.

Dette har vi gjort for at infoen som kommer her, skal komme fra jordmødrene.

Håper det blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Vi har gjort om Spør jordmødrene-forumet nå, slik at dere kun kan opprette emner, og svare på egne emner. Det er kun jordmødrene som kan svare. Dette har vi gjort for at infoen som kommer her, skal komme fra jordmødrene. Håper det blir bra! :)

Men det er et problem. Dersom jeg lurer på noe av det hun svarte, så får jeg ikke spørre om det. Jeg får beskjed at jeg ikke har tillatelse til å svare på den tråden.

Ikke får jeg dyttet opp innlegg, når det tar flere uker før en får svar. Noe jeg har erfart ganske ofte.

Så denne setningen som du skrev, stemmer ikke: svare på egne emner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ja, her må jeg ta meg selv i nakken, for her svarte jeg rett og slett feil. Det beklager jeg.

Det er ikke mulig å svare på egne emner. Det eneste du kan gjøre er å starte et emne og at jordmor svarer på dette.

Det gjør forumet til en spørsmål og svar-tjeneste!

Jordmødrene er innom til stadighet, men det er mange spørsmål og det kan derfor ta tid for å få svar.

Det er dessverre noe man bare må regne med på en gratistjeneste!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ja, her må jeg ta meg selv i nakken, for her svarte jeg rett og slett feil. Det beklager jeg. Det er ikke mulig å svare på egne emner. Det eneste du kan gjøre er å starte et emne og at jordmor svarer på dette. Det gjør forumet til en spørsmål og svar-tjeneste! Jordmødrene er innom til stadighet, men det er mange spørsmål og det kan derfor ta tid for å få svar. Det er dessverre noe man bare må regne med på en gratistjeneste! :)

Det er tåpelig. Dersom man lurer på noe mer innen det samme, så må man lage et nytt innlegg.

Blir veldig tungvint, for da må man forklare hva som har blitt nevnt før.

Jeg har opplevd mange ganger at de foran meg og de etter meg har fått svar, mens mine innlegg står stort sett tomt for svar. Synes det er litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ja, her må jeg ta meg selv i nakken, for her svarte jeg rett og slett feil. Det beklager jeg. Det er ikke mulig å svare på egne emner. Det eneste du kan gjøre er å starte et emne og at jordmor svarer på dette. Det gjør forumet til en spørsmål og svar-tjeneste! Jordmødrene er innom til stadighet, men det er mange spørsmål og det kan derfor ta tid for å få svar. Det er dessverre noe man bare må regne med på en gratistjeneste! :)
Det er tåpelig. Dersom man lurer på noe mer innen det samme, så må man lage et nytt innlegg. Blir veldig tungvint, for da må man forklare hva som har blitt nevnt før. Jeg har opplevd mange ganger at de foran meg og de etter meg har fått svar, mens mine innlegg står stort sett tomt for svar. Synes det er litt merkelig.

Glemte en ting.

Kanskje på tide å finne seg nytt forum.

Synes ikke den nye ordninger er noe særlig, heller ikke det nye forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik at jordmødrene her inne har litt begrenset kapasitet. Derfor svarer de ofte på spørsmål som kan angå mange.

Det er også grunnen til at de ikke kan svare på samme spørsmål mange ganger.

Men fortsett å spørre, så håper jeg du får svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...