Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på nett at det finnes flere butikker i Oslo som selger mammaklær.

Har noen en favoritt? Noen som er bedre enn andre? Både med tanke på kvalitet og pris.

"Ni måner" på Sandvika Storsenter, har den lagt ned? eller flyttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har "den kule mage" på Christiania Glassmagasin, og "svangerskapet" i Kirkeveien (Majorstua). Ellers syntes jeg H&M i Karl Johan hadde ganske bra utvalg... Til å være H&M.

Sist jeg gikk gravid hadde Zara og mammaklær, men det har de visst sluttet med :-(

Skrevet

Jeg var nettopp innom den kule mage, og synes de hadde fint utvalg uten å ha prøvd de andre. Når det gjelder kvalitet må jeg si jeg synes både boob om mamalicious har ganske dårlig kvalitet i forhold til pris. Jeg har allerede et lite hull i magetuben på den nye buksa som var kjøpt i jula. Kan anbefale bukser fra polarn o pyret.

Skrevet

Noen som har tips til hvor litt større jenter kan få tak i mammaklær? Jeg har fått tak i 2 bukser på Svangerskapet, men så stopper det der..

Bruker til vanlig str. 48/50 i bukser og topper.

Skrevet

Så fint. Tror jeg skal meg en tur til Svangerskapet og Den kule mage. Men også en tur innom H og M. Her i byen har de kun ett stativ med dårlig utvalg.

Hvordan komme seg raskt og greit fra Oslo city og til Majorstua og Svangerskapet? Trikk?

Skrevet

Fra Oslo City og til Majorstua er det enklest å ta t-banen. Jeg ble forøvrig skuffet over utvalget på Den Kule Mage, håper Svangerskapet er bedre.

Skrevet

Jeg kjøpte meg både bukse og en skjorte/tunikaer på svangerskabet. Butikken er ikke så stor, og klærne henger tett.. Men let, så kanskje du finner! Var deilig å se noe annet en H&M sine triste gravidklær. Snakk om dyster mote!

Svangerskabet har ganske stort utvalg av bukser! Jeg ville gjerne ha en som er slik leg, lett å putte i støvletter osv... Og et fant jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...