TMD Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 hei jenter er 38 uker på vei og i går kveld og natt hadde jeg noen syke smerter. vandt til å ha litt stikkninger men i går og natt var det masse aktivitet nedpress og stikkninger. magen blei hard så har og stor at jeg trodde den skulle sprekke varte i mange timer i strekk. men kjenner ingen ting i dag. noen som har hatt dette og vet hva det er? godt nytt år til dere alle
frk-fryd Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 livmoren forbereder seg til fødselen:) hadde mye slikt siste ukene før sist fødsel.
<3 januar 2012 <3 Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Ei venninde av meg hadde slik og da var det hvertfall ikke så lenge igjen til ho fødte:) Så er sikkert at kroppen din forbereder seg til å få ut den lille:)
TMD Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2011 tusen takk blei overrasket over at fødselen ikke startet. men da er det bare å fortsette å vente gått mot legens odds og klart å holde hu inne over jul men om 2t15min er hun hjertelig velkommen
2 snart 3 gull <3 Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Hei, 38 uker på vei her og, og hatt akkurat samme smertene som du beskriver i hele dag. Også hatt stråling nedover låra etter de værste stikkningene. Håpe at det betyr at den lille melder sin ankomst snart
TMD Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2012 hadde di strålingene jeg også.. håper virkelig det skjer no snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå