Neen Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Har så problemer å sove.... Om nettene bruker jeg 1-2 timer inkl. Amming til hun sovner igjen...så bruker jeg 1-2 timer å sovne inn..så skal hun ha mat igjen 1 time senere...etc. Når jeg får muligheten å sove lengre alene på dagen så klarer jeg ikke det...prøvde i 2 timer i dag. Andre som har det sånn? Tips for å sovne? Mitt tiltak er kun Mme om natten og starte smått med grøt om 1 uke når hun blir 4 mnd. Til onsdag starter vi med en av metodene til sovekarin også.
1frafør_1påvei Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Huff! Jeg har også plagdes mye med egen søvn. Spesielt de nettene gutten vår bare sover 1 t i slengen, så sover jeg stort sett ingenting, bare små powernaps på 20-30min natten gjennom. Uansett hvor trøtt jeg er, bruker jeg lang tid på å sovne. Veldig slitsomt og plages også med å sove på dagen. Har prøvd et par ganger, men det er rene torturen å bli vekt igjen etter 45min når man egentlig er stuptrøtt og har behov for mer søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå