Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Jeg er 2.gangs fødene. Begynte med rier i går kveld i syv tiden. Det er fortsatt rier, varer i ca et halvt minutt, men har gjerne bare hvert 15 min eller noe. Ta kontakt med føden eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Jeg er 2.gangs fødene. Begynte med rier i går kveld i syv tiden. Det er fortsatt rier, varer i ca et halvt minutt, men har gjerne bare hvert 15 min eller noe. Ta kontakt med føden eller ikke? rieteller.no De sa på fødselsforberedende at du ikke behøvde ringe føden før det var ca 5 minutter mellom hver rie og hver av disse varte i 2 minutter. Men hvis du er usikker, så kontakter du selvfølgelig føden. Du er jo 2. gangs og da kan det skje fortere enn forventet.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2011 #3 Skrevet 31. desember 2011 Jeg er 2.gangs fødene. Begynte med rier i går kveld i syv tiden. Det er fortsatt rier, varer i ca et halvt minutt, men har gjerne bare hvert 15 min eller noe. Ta kontakt med føden eller ikke? rieteller.no De sa på fødselsforberedende at du ikke behøvde ringe føden før det var ca 5 minutter mellom hver rie og hver av disse varte i 2 minutter. Men hvis du er usikker, så kontakter du selvfølgelig føden. Du er jo 2. gangs og da kan det skje fortere enn forventet. og hadde vart i mer enn 2 timer eller noe
Krumelur Skrevet 31. desember 2011 #4 Skrevet 31. desember 2011 Riene må vel ikke vare i to minutter? Et minutt er det jeg har fåt beskjed om..
litekreativtbrukernavn Skrevet 31. desember 2011 #5 Skrevet 31. desember 2011 kommer jo helt ann på hvor lang vei man har til sykehuset også da.. Noens rier øker aldri over 1min, andres kortere eller lengre eller varierer.. Så hvorfor ikke bare ringe de, så får du veiledning?!
kleika Skrevet 31. desember 2011 #6 Skrevet 31. desember 2011 hei der er en list over når du skal ringe på rieteller .no,men er du usikker på noe så ring
Dini Skrevet 31. desember 2011 #7 Skrevet 31. desember 2011 Riene må vel ikke vare i to minutter? Et minutt er det jeg har fåt beskjed om.. jeg fikk beskjed om to på fødselsforberedende.. Kanskje jeg hørte feil. Ring uansett om du er usikker! (hilsen #2 og #3)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå