Gå til innhold

Kreative måter å fortelle den store nyheten på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, og gratulerer med den lille i magen! :)

Endelig ble mistanken min om en liten spire bekreftet, den kommer i august <3 Vi har ei lita tulle som feirer 2årsdag i neste uke fra før, hun vil bli ei kjempesnill storesøster.

Den stolte pappaen er på jobb i nordsjøen, han kommer hjem om noen dager og jeg vil vente med å fortelle han det til han har kommet hjem.

Jeg tenkte jeg kunne fortelle det på en litt gøy måte, tenkte først å kjøpe han en bitteliten body eller noe og pakke inn. Men kanskje noen av dere har kreative forslag på hvordan jeg kan overaske han? Har lyst til å gjøre litt ut av det he he men mangler idéer!

Skrevet

Hva med å sette på storsøster en body eller lignende som det står: jeg skal bli storsøster? :)

Skrevet

Pakke inn g-testen? :)

Skrevet

Kunne lagd en body til storesøster ja, og hatt den på henne når vi henter faren på flyplassen eller noe :P

Jeg pakka inn testen sist, det syntes han var morsomt - ble ganske satt ut av hele greia he he :D

Tenkte på å gjøre noe sånt til mamma og, gi henne en strikkeoppskrift på babytøy kanskje :)

Skrevet

Så gøy at du kjente deg igjen he he he :) jeg har pakket inn en body til han kommer i morgen, men så skrev jeg melding med han i kveld og sa at han skulle få pakke opp julegaven fra meg i morgen. Så ringte han da " så, hvordan går det med den gravide?" jeg rodde meg mot land, men jeg tror nok jeg er avslørt :P så nå må jeg finne på noe annet, jeg rekker ikke ta noe bilde til i morgen.. han blir glad uansett ja, men jeg har så lyst til å overraske han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...