Gå til innhold

Kreative måter å fortelle den store nyheten på?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, og gratulerer med den lille i magen! :)

Endelig ble mistanken min om en liten spire bekreftet, den kommer i august <3 Vi har ei lita tulle som feirer 2årsdag i neste uke fra før, hun vil bli ei kjempesnill storesøster.

Den stolte pappaen er på jobb i nordsjøen, han kommer hjem om noen dager og jeg vil vente med å fortelle han det til han har kommet hjem.

Jeg tenkte jeg kunne fortelle det på en litt gøy måte, tenkte først å kjøpe han en bitteliten body eller noe og pakke inn. Men kanskje noen av dere har kreative forslag på hvordan jeg kan overaske han? Har lyst til å gjøre litt ut av det he he men mangler idéer!

Fortsetter under...

Kunne lagd en body til storesøster ja, og hatt den på henne når vi henter faren på flyplassen eller noe :P

Jeg pakka inn testen sist, det syntes han var morsomt - ble ganske satt ut av hele greia he he :D

Tenkte på å gjøre noe sånt til mamma og, gi henne en strikkeoppskrift på babytøy kanskje :)

Så gøy at du kjente deg igjen he he he :) jeg har pakket inn en body til han kommer i morgen, men så skrev jeg melding med han i kveld og sa at han skulle få pakke opp julegaven fra meg i morgen. Så ringte han da " så, hvordan går det med den gravide?" jeg rodde meg mot land, men jeg tror nok jeg er avslørt :P så nå må jeg finne på noe annet, jeg rekker ikke ta noe bilde til i morgen.. han blir glad uansett ja, men jeg har så lyst til å overraske han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...