Snart trippelmamma<3 Skrevet 31. desember 2011 #1 Del Skrevet 31. desember 2011 Når man logget inn før, kom det en velkommenhilsen og en "personlig" oppdatering med ukebeskrivelse og lignende. Dette er borte. I tillegg klarte jeg ikke å finne noen oversiktlige uke-til-uke lenger. Det kom opp uke 1 og 2, men ikke mer. Masse reklame og dårlig sideoppsett gjør at jeg ikke kommer til å bruke denne siden lenger om det ikke blir bedre. Er gravid med mitt tredje barn og har i hver graviditet brukt sidene her med jevne mellomrom. Denne gangen forlytter jeg meg til andre sider om dette ikke blir bedre. Dette var nedtur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augbarn Skrevet 31. desember 2011 #2 Del Skrevet 31. desember 2011 Veldig enig med deg. Liker IKKE forandringene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 31. desember 2011 #3 Del Skrevet 31. desember 2011 Når man logget inn før, kom det en velkommenhilsen og en "personlig" oppdatering med ukebeskrivelse og lignende. Dette er borte. I tillegg klarte jeg ikke å finne noen oversiktlige uke-til-uke lenger. Det kom opp uke 1 og 2, men ikke mer. Masse reklame og dårlig sideoppsett gjør at jeg ikke kommer til å bruke denne siden lenger om det ikke blir bedre. Er gravid med mitt tredje barn og har i hver graviditet brukt sidene her med jevne mellomrom. Denne gangen forlytter jeg meg til andre sider om dette ikke blir bedre. Dette var nedtur!! Hei Snart trippelmamma<3, Uke til uke informasjonen på profilsiden kommer nå rett over nytt år. Beklageligvis så har vi hatt en feillinking i menyen vår på "Uke til uke", så denne har ledet til feil side. Denne blir rettet opp i på mandag, beklager for dette. Om du vil se "uke til uke" oversikten kan du finne den her: Barnets uke: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/barnet/'>http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/barnet/ Svangerskapet: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambi82 Skrevet 31. desember 2011 #4 Del Skrevet 31. desember 2011 Helt enig me dg!!!! Finn jo ingenteng her!!! ÅÅÅÅÅÅ!!!! HÅp siden blir bedre,hvis ik sÅ flytter jeg mg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 31. desember 2011 #5 Del Skrevet 31. desember 2011 Er helt enig!!! Dette nye er helt kaos!! Lite oversiktlig.. Håper det blir likerer jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 1. januar 2012 #6 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg må si meg enig i dere andre. Jeg har som vane og stikke innom hver dag, men forsvinner fort ut igjen pga rotete og uoversiktig forum. Jeg var på kvinneguiden før, og etter at de gjorde om forumet der, så har jeg ikke vært der. Liker ikke den nye forandringen. Spørs om jeg ikke forsvinner herfra også. Hvor skal jeg da holde til? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.Vestavind Skrevet 1. januar 2012 #7 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg må si meg enig i dere andre. Jeg har som vane og stikke innom hver dag, men forsvinner fort ut igjen pga rotete og uoversiktig forum. Jeg var på kvinneguiden før, og etter at de gjorde om forumet der, så har jeg ikke vært der. Liker ikke den nye forandringen. Spørs om jeg ikke forsvinner herfra også. Hvor skal jeg da holde til? Noen tips? Er vel ikkje lov å reklamerer for andre forumsider, men når denne her har blitt Så uoversikteleg og rotete, så gjer eg det likavel...finst forum på mange forskjellege sider, sjølv brukar eg babyverden.no sitt i tilegg til dette. Likte barnimagen.com betre, men ikkje no lengre....! Likar ikkje designen og løysingane på ting. Endå eg pleier å vere flink til å navigere meg på nett (og nye design). Dette var dårlege endringar barnimagen.com! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esilou Skrevet 1. januar 2012 #8 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg er helt enig...Dette er dårlig, dessverre. Når man skal gjøre endringer så får dere sørge for at det fungerer før det endres. Uoversiktlig og rotete samt massevis reklame gjør sitt for at jeg finner meg et annet forum. Når jeg en sjelden gang setter meg ned på nett så vil jeg finne info raskt og enkelt, og det gjør jeg ikke her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små skatter Skrevet 1. januar 2012 #9 Del Skrevet 1. januar 2012 ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella og tre små blå <3 Skrevet 1. januar 2012 #10 Del Skrevet 1. januar 2012 Helt enig med dere andre! Sidene er rett og slett blitt elendige! Finner jo ingenting, jo! Mitt tredje svangerskap også, og men nå tror jeg ikke at jeg gidder mere BarniMagen. Men jeg skulle så gjerne hatt tilgang på innholdet i svangerskapsdagboken min! Noen som vet hvor jeg finner den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanella Skrevet 1. januar 2012 #11 Del Skrevet 1. januar 2012 Dette er på lang vei det verste brukergrensesnittet jeg noensinne har opplevd! Som du påpeker, er den personlige siden borte og helt umulig å finne. Uke til uke-oppdateringen er min største grunn til å bruke BIM. Dessuten finnes det ingen hurtigknapp for å komme tilbake til profilen sin, eller den personlige startsiden. Hjelpe meg!! Og HVOR I BALLA kan man gi tilbakemelding om dette? Kjenner at jeg blir så provosert at jeg har lyst til å melde meg ut sporenstreks. Dette var virkelig en "oppgradering" til verste for brukerne. Hvem i alle dager har hatt ansvaret for prosessen? Tydeligvis en som synes det er viktigere å få inn hurtiglinker til alle Klikk-sidene og en fin, hvit layout enn et bra tilbud til brukerne. SøPPELJOBB!!!!! (Argh, godt å få ut litt frustrasjon...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 1. januar 2012 #12 Del Skrevet 1. januar 2012 Enig. Dette er ingen god side lenger. Veldig uoversiktelig, og savner mye av det vi fant tidligere. Har brukt dette nettstedet i alle mine graviditeter siden 2001, og har likt det best, men nå er jeg veldig misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kickass Skrevet 1. januar 2012 #13 Del Skrevet 1. januar 2012 Dette var jo triste greier ja. Tredje kidden på vei her og gitt. Men nå mangler den statsiden man hadde før med inforom barnet på vei og barna som er født fra før. Ser ikke helt for meg nytteverdien av barnimagen om man ikke tilbakestiller siden til det den var. Dette er i grunn ikke brukelig. Godt nyttår folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #14 Del Skrevet 1. januar 2012 Enig!!! Bytter over til Babyverden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #15 Del Skrevet 1. januar 2012 Enig!!! Bytter over til Babyverden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3A&A<3 Skrevet 2. januar 2012 #16 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg gikk inn på Dinbaby i dag og skjønte jo ingen ting.. siden så jo helt merkelig ut... skikkelig uoversiktelig og klønete.. Så gikk inn her for å sjekke om det var samme forandringer her også,og det var det...Hvorfor har de endret sidene til det verre da??? Klønete å finne og lese innlegg..Skriver under på at dette bare er elendige forandringer..mye bedre før!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 2. januar 2012 #17 Del Skrevet 2. januar 2012 Her var det mye høylytt frustrasjon! ;-) Skal prøve å svare dere etter beste evne: Men jeg skulle så gjerne hatt tilgang på innholdet i svangerskapsdagboken min! Noen som vet hvor jeg finner den igjen? Svangerskapsdagboken har vi ikke fått ferdig teknisk ennå, men vi har den høyt opp på prioriteringslista, så vi håper den ikke er så langt unna. Alt innholdet som er skrevet tidligere er beholdt. Som du påpeker, er den personlige siden borte og helt umulig å finne. Den personlige siden kommer tilbake! På grunn av at vi ble rammet av sykdom rett før lansering, rakk vi ikke å få på plass absolutt all funksjonalitet som lå i det gamle forumet. Men brikkene faller på plass nå en etter en :-) Dessuten finnes det ingen hurtigknapp for å komme tilbake til profilen sin, eller den personlige startsiden. Hjelpe meg!! Og HVOR I BALLA kan man gi tilbakemelding om dette? Hvis du skal inn på profilen din klikker du bare på ditt eget brukernavn et sted i forumet, eller på brukernavnet ditt litt oppe på siden til høyre (samme sted du logger ut). Du kan gi tilbakemelding om dette akkurat her du har gitt tilbakemelding, vi er ofte innom Ris og Ros-forumet og svarer på brukernes spørsmål og frustrasjoner :-) Uoversiktlig og rotete samt massevis reklame gjør sitt for at jeg finner meg et annet forum. Jeg tror nok at siden vil oppleves som mindre uoversiktlig når du blir vant med den, det er ihvertfall tilbakemeldingene vi har fått fra brukere som har vært jevnlig innom siden omleggingen. Som jeg har nevnt i mange andre tråder her inne: Vi er veldig takknemlige for at dere gir oss tilbakemeldinger. Jo mer konkrete dere klarer å være til hva dere er misfornøyde med, jo lettere er det for oss å gjøre endringer som gjør siden bedre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå