Gå til innhold

Noen her som ble henvist til Embla på Ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke svar på anonym, og sniker meg derfor inn her fra 2. trimester.

Hvor lang tid gikk det før du fikk time? Var du fornøyd med tilbudet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! Nå har jeg allerede født, men slenger inn et svar siden jeg var på embla samtale under svangerskapet. Jeg fikk time etter to uker ca. om jeg ikke husker helt feil. og det er et utrolig bra tilbud. Jeg var livredd for å føde, var helt sikker på at jeg var for liten da ingen av kvinnene i familien min har født normalt før. Etter emblasamtale så følte jeg at jeg ble forstått, at dem skulle gjøre alt for at fødselen skulle bli en god opplevelse, og et av temaene mine var at jeg mistet min mor veldig brått og uventet under svangerskapet, som skapte mer redsel og sorg rundt det å få barn. dette ble også møtt med en stor forståelse.

Jeg fikk et helt annet syn på det å føde normalt etter samtalen, og bestemte meg for å prøve. Jeg er den første kvinnen av mormor,mamma, og min eldre søster som har klart å føde normalt. en stor gutt på 4,5kg. Og jeg er så glad for at jeg prøvde og klarte. Men for å gi et kort svar, emblasamtalen hjalp meg veldig!

lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for svar!! Godt å høre, og så bra du fikk en god opplevelse. Jeg har en fødsel bak meg, og derav angsten.. Håper emblateamet kan gi meg troen på at dette kan gå bra.

Godt nytt år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...