Gå til innhold

Et lite hurra, men har mest en ekkel følelse av å teste positivt nå...

Anbefalte innlegg

Og det er skikkelig synd at det er sånn! Skal jo bare hoppe i taket og være stor fornøyd, men jeg er nå livredd etter å ha mistet 5 ganger av seks forsøk der et resulterte i verdens beste guttebass :) Sist ble det SA i uke 10, og ukene før SA viste et foster i langtid med svak hjerterytme så alt ble bare sett ann....Tre mnd tok det før jeg fikk min første vanlige mens, og det var planlagt å prøve på en til nå rundt jul, men det har vært lite sengekos fordi jeg ikke visste helt om jeg var klar ennå...men jaggu, nå er jeg forhåpentligvis gravid igjen!

Skrekkblandet fryd kan man si!!

Får enda bare opp en svak teststrek, men er små uggen, og trodde jeg skulle få mens som bare ble med lys rosa utfod og så litt brun før det forsvant... så hadde det i tankene før jeg testet....

Måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til deg vinterbarn og høstbarn :) håper det går fint denne gangen :)

Jeg vet akkurat hvordan du har det... har også mistet noen ganger (sist gang så sent som i uke 17), så jeg vet det er vanskelig å være rolig og glede sg fult ut.. det går litt opp og ned her i gården.. igår var jeg i lykkerus og i dag er jeg litt nervøs liksom... skulle ønske man kunne kontrolere disse følelsene...

jeg tar en dag av gangen, hver dag er en seier :)

Lykke til videre, jeg krysser fingrene for deg :)

Lykke til! Krysser fingrene for 2012 baby for deg:) Vet det er vanskelig å være positiv når man har mistet flere ganger men gutten din er jo beviset på at det kan gå kjempefint og at det er verdt alt strevet:):)

Annonse

Kjenner følelsen da jeg har det på samme måten etter 4 SA og 1 MA før jeg fikk min sønn som nå er 3,5år. Nå er jeg gravid 5+6 og skal på ultralyd til uken. veksler mellom vill glede og angst over at det skal gå galt. Det er jo ingenting en kan gjøre bortsett selvfølgelig å følge vanlige "gravideregler". Vi pår prøve å slappe av og håpe at alt ordner seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...