MiraculixGRAVID Skrevet 31. desember 2011 #1 Skrevet 31. desember 2011 Gutten vår har vært opp og ned i matveien hittils. I starten gapte han høyt og smakte på alt, før det plutselig sa stopp og han ikke ville ha noen ting. Det gikk seg til, og vi har på ny hatt en periode hvor han spiser helt greit. Nå de siste dagene begynner han å tulle litt igjen. Så fort han kommer opp i stolen og ser grøten/middagen spenner han seg til, skal ned og lukker munnen. Har bare vart de siste to dagene. Pupp tar han da, det er kun fast føde det er stopp på. Men han har nettopp fått en tann som er på vei opp, kan det bli litt tullete i matveien når man får tenner? Håper virkelig det er det som er årsaken.... :-) Syntes jeg har hørt om det tidligere .
Lille- MO Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 ja, ei i barselgruppa mi fikk ikke i sønnen mat på 15 timer..han tok puppen, men nektet alt annet.
mille260 Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Her har vi og det sånn. Drikker melk men vil ikke ha noe annet
Maitrollet Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Her sliter vi med både pupp og annen mat, men varierer veldig hva det er han ikke vil ha. Vil han ikke ha puppen spiser han gjerne mm om jeg pumper og gir på kopp. Grøt kan det hende han spiser om han får den ganske tynn. Ellers går det ganske greit med brød som gir litt tyggemotstand (spesielt skorpene). Middag vil han ikke ha i det hele tatt
MiraculixGRAVID Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Ok, det er fint og se at det ikke er uvanlig. Nå har dette vart en stund syntes jeg, en halvannen ukes tid. Han kan ta ett par skjeer før det er helt stopp. Tilbyr jeg pupp etterpå er han grådig på den, så er jo tydeligvis sulten. Han er ikke så innmari rund fra før av, så håper det ikke varer altfor lenge til. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå