Gå til innhold

Kynnere/rier/masrier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Går gravid med nr to, men nr en ble planlagt ks pga seteleie. Er nå i uke 34 og lurer fælt på dette med rier og masrier. Kommer jeg til å kjenne forskjell fra kynnere? Kynnere er jeg godt kjent med, for å si det sånn :P denne gangen har jeg også hatt noe stikking nederst i magen, pluss at det "kiler" langt nedi bekkenet.. Hva er dette? Håper på svar fra noen som har erfart et fødselsforløp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde maserier første gang, og nå har jeg en del kynnere, og jeg må si det er forskjell ja. Kynnere kjennes ikke produktive ut, mens mine maserier dyttet på barnet. Hos meg stanget han bare i bekkenkanten, så det var virkelig ubehagelig. Kynnerene jeg har nå har jeg aldri tatt for noe annet. Altså aldri vært bekymret for om det er noe på gang. Dette selv om jeg har opplevd at de kommer hvert 5. Minutt og varer i ca 1 minutt. Det er liksom ikke noe futt over de ;-)

Håper forøvrig jeg slipper omvendt forløp som deg. Jeg er våken nå fordi jeg bekymrer meg så over at lillebror har lagt seg i sete. Og at det ser ut til å ha utløst en liten rad av kynnere. *sukk* Alt man skal igjennom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...