Bella med baby i magen Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Hva er dette? Jeg har vært plaget av kynnere siden uke 16 så jeg er jo ganske sikker på at jeg vet hvordan det kjennes nå. Men de har selvfølgelig økt på i intensitet i det siste men er aldri vonde. Den siste uka har jeg nå ett par ganger fått skikkelig menssmerter i magen som stråler ut og gir meg også smerter i korsrygg. Det varer en stund med påfølgende diare og/eller kraftige frysninger. Dette gjør vondt, som kraftige menssmerter. Men så går det like fort over som det kom og alt er fint igjen. Er det dette dere kaller maserier? Jeg har ca 1 mnd igjen til termin og er redd lillegutt skal komme før tiden, men slike smerter må jeg kanskje regne med kommer og går siste tiden før fødsel?
Prins jan2012 Skrevet 31. desember 2011 #2 Skrevet 31. desember 2011 Hei Lurer på det samme.. Men jeg har aldri vært plaget med kynnere, så vet ikke helt hvordan dette føles heller. Men i natt har jeg hatt noen skikkelige tak i magen og vondt i korsryggen. Ikke sovet stort. Det har kommet og gått i løpet av natten, og fremdeles tar det godt tak innimellom. Det er ikke noe regelmessighet over det, men kommer og går som kraftige mageknip/menssmerter.. pluss diare ista.. Kan det være noe som er på gang? 2 uker til termin - og han kan godt vente litt til siden det skal være nyttårsmiddag her hjemme ikveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå