Gå til innhold

***IKM uke 4***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til Hummle :)

Her kom Tanta endelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ser det ut som tanta kom 2 dager for tidlig her (har ikke blødd så mye ennå, men det må jo være tanta....kan ikke være så mye annet)....29 dagers syklus denne gangen, mot 31 forrige....litt syklustull likevel visst. Så da er det bare å hoppe over til 3 pp......

Skrevet

Jeg testet negativt igår, med ikm på søndag. Forsatt ingen tegn til tr.

Skrevet

Null tegn idag heller;p hun bruker å komme vær morra. Men forje syklus var hun 4 daga forsein. Så går jeg over 4 daga tror jeg på ett litte håp !;p

Skrevet

Gratulerer til dere som har fått positivt.

Jeg tok en test forrige lørdag. To dager før ikm og testet negativt. Derfor bestemte je meg for å vente til torsdag før jeg ville teste igjen. Men tanta kom på onsdag så da klaffet det ikke denne gangen heller. :-(

Skrevet

Jeg er nå 3 dager over ikm,og fortsatt ingen tegn til mens :(...tester igjen på mandag hvis det ikke har skjedd noe!...herregud og mye penger jeg har brukt på tester den siste uka :(

Skrevet

Her kom tanta tidligere i dag, så jeg går videre til ikm uke 8..

Lykke til videre dere som ikke har fått besøk av tanta!

Skrevet

Negativ test, men har på følelsen av at TR er på vei. Er på dag 45 nå... Er på dag 45 nå i syklusen (søndag) så da kommer vel TR på mandag om det ikke klaffet. Har aldri hatt sykluser lengre enn 45 dager.

Skrevet

Hvordan går det med dere?? Noen som har testet?

Skrevet

Da var det over i neste pp for min del. Tanta kom på lørdag og helgen har vært litt tung. Nå har vi prøvd i over ett og et halvt år (med en MA) og begynner å bli rimelig frustrert! Neste skritt er å ringe til legen og begynne utredning.

Lykke til videre jenter!!

Skrevet

Tanta kom i dag som forventet. Var så forberedt på det at jeg ikke ble skuffet engang;) Heller klar for kjempeinnsats denne pp;)

Skrevet

her kom tanta i går.... etter ikm på torsdag og to negative tester... akkurat et halvt år siden en MA i tjuende uke. så at mensen kom denne gangen var ekstra tungt pluss at jeg fikk vite at ei venninne er blitt gravid. nå er det tre år siden jeg slutta med pillen og er temmelig sliten og lei av alt. dritt.

Skrevet

Huff, skjønner godt at du tok det tungt..ikke gøy når man selv sliter, og andre lager barn som om det er det enkleste i verden.

Vi fikk en kjempenyhet i dag: spermanalysen til samboeren min var gulle god:) og siden jeg nå får eggløsning burde vi ha gode muligheter for å bli gravid:) så nå skal jeg ta pergotime og legge aksjer som bare det denne syklusen:)

Skrevet

Så bra da Ver@!

Her er alle blodprøver tatt nå, eneste som mangler er spermtesten til sambo. Tror han synes det er litt kleint, men han slipper da både blodprøver og instrumenter i "kjelleren". Kunne bært verre, sier nå jeg ;)

Skrevet

Hehe, akkurat samme som jeg sa til han da han klagde. Dessuten bor vi så nært sykehuset at han kunne "levere sakene" hjemme. så synes ikke litt synd på han engang;)

Skrevet

Så leit at mensen er kommet dere!! Jeg har enda ikke fått mensen, men har forsatt blendahvite tester... Håper bare mensen kommer snart så vi kan begynne på nytt.

Var hos ei venninne om søndagen, og hun spurte om vi ikke skulle ha flere barn snart. Da sa jeg ærlig at vi prøver og at jeg ble gravid, men mistet i desember... De holdt på å prøve de også sa hun. Idag fortalte mannen min at hun er gravid, 1 mnd på vei, og jeg følte INGEN glede, og ble nesten flau over meg selv... Er glad på dems vegne, men skulle ønske det også var meg. Jeg skulle egentlig vært 12 uker på vei nå, og mer enn det, og synes det er urettferdig!! Ei annen ei jeg kjenner mistet nå hun også, og jeg satt og gråt på hennes vegne da jeg leste meldingen fra ei felles venninne om at hun hadde mistet. Unner ingen å miste, uansett når i svangerskapet det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...