Gå til innhold

***IKM uke 4***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen til alle nye! :)

G: sikker på at det var Tanta og ikke festeblødning? Det ligner spotting. Kjedelig da..

P05/st.h.p09:

Jeg fikk også murringer før EL første syklusen. Denne gangen går alt som vanlig, doblet dosen med bidro etter å ha lest din suksesshistorie :) en liten uke siden ca. Jeg kjenner litt mer "trykk" rundt livmoren nå, men ikke noe ubehagelig.

Denne PPen er alt i rute.innbiller meg at jeg kjente egget trille ut på jobb i dag, hehe :) tok siste dose bidro i dag, starter på WYam krem/progesteronkrem om en dag eller to.

G: sikker på at det var Tanta og ikke festeblødning? Det ligner spotting. Kjedelig da..

P05/st.h.p09:

Jeg fikk også murringer før EL første syklusen. Denne gangen går alt som vanlig, doblet dosen med bidro etter å ha lest din suksesshistorie :) en liten uke siden ca. Jeg kjenner litt mer "trykk" rundt livmoren nå, men ikke noe ubehagelig.

Denne PPen er alt i rute.innbiller meg at jeg kjente egget trille ut på jobb i dag, hehe :) tok siste dose bidro i dag, starter på WYam krem/progesteronkrem om en dag eller to.

Hadde vært fint om det hadde vært det, men ingen tvil nå;( håper gyno kan komme med noe godt svar på hvorfor det her ikke går:(

**Mandag 23. Januar:**

*G*

**Tirsdag 24. Januar:**

**Onsdag 25. Januar:**

Ver@

Lille_knirk

**Torsdag 26. Januar:**

Grynet ../../../public/style_emoticons/default/smile.png 11PP

Mammamio* 17pp

**Fredag 27. Januar:**

Renate

**Lørdag 28. Januar:**

**Søndag 29. Januar:**

Athene75

----------------------------------------

Gravid:

Inn i ny PP:

P05/st.h.p09:

Hei Grynet! Bare vær heeelt sikker på at EL er overstått før du tar WY! Men det vet du vel... Jeg tok WY fra 3dpo, for å være sikker;-)

Annonse

Apple-ordlista? Gir meg grå hår, altså... Men det blir så ufrivillig morsomt noen ganger at jeg ikke har hatt hjerte til å koble den ut enda ;)

Det som forvirrer meg litt er at jeg kun får en dag med positiv EL-test nå. Har du vært borti det? Pinnen blir veldig tydelig positiv da. Dette var på onsdag, så regner med At EL var torsdag. Rakk kun aksjer torsdag så er litt usikker på om vi har bollet det litt til (hehe) denne PP.

*G*

Ver@

Lille_knirk

Mammamio* 17pp

Tuppa87

Renate

Athene75

Gravid:

Inn i ny PP:

Hvordan går det med dere og aksjerlegging?? :) Tiden for EL slutt er vel snart omme for oss alle her nå... Blir en spennende uke, og vel så det og vente.

Her i gården har det bare blitt 1 gang etter at EL slimet kom, for 2 (eller 3) dager siden, og nå er slimet borte, så da er vel EL over? :) Har nok ingen tro på at det klaffet siden vi bare fikk oss en gang, men er like greit, så får jeg heller satse mer neste pp :)

Jeg blir også med i denne gjengen! Tror EL var på torsdag og vi la inn aksjer to dager før. Hadde masse EL-slim da, så håper og tror at det holder. Har mer tro på kvalitet enn kvantitet ;)

Renate: Man er fruktbar fra ca 4 dager før til en dag etter EL, så dette kan godt ha klaffet for dere.

Hei jenter:-)

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Det har vært mye jobb og relativt lite fokusering på prøving.

Tante har jeg også blitt, så det er bare å krysse fingrene for at det smitter over på meg;-) men jeg ble ikke akkurat noe mindre babysyk av å se det lille nurket:-)

Hvordan går det med dere andre?

Annonse

Overflyttet meg til søndagen istedet jeg, så er jeg på den sikre siden, siden jeg ikke tester EL. Hadde en del slim siden onsdag og har begynt å bli betydelig mindre nå. Har som sagt bare hatt sex en gang, men slenger inn noen aksjer ikveld også, så KANSKJE vi er heldige :)

*G*

Ver@

Lille_knirk

Mammamio* 17pp

Tuppa87

Athene75

Renate

Gravid:

Inn i ny PP:

Her la vi inn aksjer søndag og torsdag, positiv EL test onsdag. Neste gang skal jeg ikke snakke i koder til sambo, veldig irriterende å få dårlig timing grunnet det..

"yes, egget har forlatt høna" sa jeg. han skjønte ikke bæret, og jeg ville ikke mase og trodde han ikke hadde lyst. Er det mulig.. :P

Jaja, det er jo et lite håp, men det kommer jo flere PPer og.

haha, det var dagens Grynet:D irriterer meg at jeg glemte å bestille nye el-tester. hadde tempstigning idag, så mulig eggløsning i går. Blir spennende å se om tempen holder seg oppe i dagene framover:) Ikke ideelle dager med akselegging hvis el var i går, men krysser fingrene for at det holdt:)

Haha!!! Grynet, så arti! Nå lo jeg godt... Jeg er gift med en tyrker, og der nede er det DåRLIG med opplysninger om sykluser, mensen og graviditet i skolen. Så snakka vi her om dagen hvor jeg sier at det er jo bare mulig å bli gravid en dag i mnd, når egget slippes.. Mannen min bare: HÆÆ??? Hvem sier det??

Det var vanskelig for han å tro på. Herregud!! Jeg blir flau på hans vegne.. Men samtidig så er det jo ikke hans feil at alt er så lukket der nede og ingenting intimt skal snakkes om!! :o

Bare 1 UKE igjen til uka vår kommer. Er dere spente? :) Det er ihvertfall jeg!!!!! Hadde jo siste mens 16. desember og har laaaange sykluser!

Hehe, viktig å dele de gode stundene vøtt ;)

Jeg har tempet denne måneden for å teste det ut, og plottet inn på fertilityfriend. Spennende selv med termometer som har kun en desimal. :) det var jo full alarm da EL ble påvist! Nesten så det eneste som manglet var dalende konfetti :D (VIP versjon.. Den første mnd er gratis..)

Det jeg lurer på nå er om temperaturfall viser at en ikke er gravid? Vet du, Ver@?

Jeg er 4 DPO, og hadde et fall på 0,4 grader i morges i forhold til dagene før. Ikke ante jeg at jeg hadde så lav kroppstemperatur!

Jeg velger å ikke se på meg selv som kald - men cool B-) :P

Ny PP nye muligheter!

Lykkelig_77

Grynet :) 11PP

Gravid:

Inn i ny PP:

*G*

Ver@

Lille_knirk

Lykkelig_77

Mammamio* 17pp

Tuppa87

Athene75

Renate

Gravid:

Inn i ny PP:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...