Underveis --> Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Er 34+2 i dag og jeg tror jaggu at lillebror snudde seg tilbake til seteleie nå i kveld. Nå begynner det jo å bli så trangt at det blir vanskeligere og vanskeligere å snu seg rett. Søren! Det var jo ikke min plan!!! Vil virkelig IKKE ha en setefødsel!
Mininni Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Er du sikker? Det kan fortsatt hende at det bare kjennes sånn ut...krysser fingrene for at han ligger riktig vei likevel!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Velkommen i klubben!!! Jeg er redd for akkurat det samme som deg, og tror dessverre at han ligger i sete for øyeblikket. Har merket massevis av "trykk" i magen siden i går, og i kveld kjenner jeg hikking over navlen pluss at sparkene er mye lengre ned enn tidligere. Og jeg ønsker virkelig et barn i hodeleie for en gangs skyld, da det var ganske vanskelig å få ut forrige barn som endte i tverrleie. Skal på kontroll på sykehuset på tirsdag, så håper virkelig at jeg tar feil.....
Anette_33 Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Gå mye,blodet er tyngre enn kroppen og tyngdekraften vil hjelpe.. lykke til !!
Underveis --> Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2011 Er nå ganske så sikker på at han ligger i sete ja. Har mange vondt spark nedover og kjenner hodet som en flott liten kule på toppen. Hadde litt trøbbel med å sove i natt siden tanken på setefødsel ikke akkurat er forlokkende. Han vekslet da mellom tverr og seteleie. Var altså ikke en eneste fosterdel i bekkenet :-P Bør kanskje påpeke at det er veldig lett å kjenne leie på meg. Ironisk nok skal jeg til fødselsforberedende samtale på mandag på sykehuset! Kunne jo ikke passet bedre, spør du meg, men temaet ser jo da altså ut til å bli litt annerledes enn planlagt. ... men det kan jo godt hende at han ikke synes det er noe ålreit i seteleie alikevel, selv om han lå i sete et par-tre uker forrige gang.
Ceekey Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Har hørt at noen yoga bevegelser kan hjelpe på å få barnet i rett stilling igjen.... Aner ikke om det funker, men trente yoga med førstemann og ble litt opphengt i det utsagnet. http://blogs.villagevoice.com/runninscared/assets_c/2011/02/yoga-poses-3656-7142961-thumb-300x400.jpg de to øverste bildene, i følge instruktøren.... skader jo ikke å prøve!
Underveis --> Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2012 Våknet i morges (dvs formiddag) og da hadde han snudd seg rett vei igjen. HURRA! Svettet litt der altså. Bra han fant ut at det ikke var noe særlig å ligge feil vei. Håper det blir en permanent løsning ;-)
Ceekey Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Så bra!! Håper det er permanent ja! Blir helt svett av tanken på seteleie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå