Gå til innhold

Når kan jeg ta testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har å akkurat blitt satt på Pergotime og jeg er veldig spent :-D De begynte jeg på den 15 desember. Jeg skal den første blodprøven den 6 januar. Gru/gleder meg litt til å få svar på prøvene.

Mitt største problem er at jeg alltid har reagert på alt som har med legemiddler å gjøre. Paracet er det eneste jeg ikke reagerer på. Av de pergotime blei jeg faktisk litt uggen av å gå på. Min gyn sa til meg at jeg hadde tette eggledere og at jeg kunne bli en smule uggen når de åpnet seg med Pergotime. Jeg ville ikke helt tro på han så jeg bestemte meg for å gå til anskaffelse av eggløsnings tester. Jeg har tatt det mange ganger og har aldri fått en eneste possitiv test. Jeg tok derfor nå slike tester på ny. Den første: Possitiv, den andre: possitiv og den tredje på den tredje dagen: possitiv!!! Herregud var det første som slo meg! Er det mulig å bare ta noen tab så skal jeg få eggløsning?! hehe...

Så nå sitter jeg her med en hel skuff full av ventende graviditets tester og lurer fælt på når jeg kan ta den første testen? Vi er ekstra spente for vi har prøvd i 3 hele år uten resultater så dette er første forsøket med hjelp :-)

KRYSSER FINGRER OG TæR ;-) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har eggløsning nå kan du vel begynne å teste deg om ca 14 dager :) Håper spiren sitter hos deg/dere nå, virkelig!!

3 år er LENGE!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei og takk for svar :-)

Den 6 januar var jeg å tok blodprøve så til mandag er det faktisk tid for å teste meg for første gang. Grugleder meg til å ta testen. Jeg er livredd for at det ikke gikk denne gangen heller :-/ Men da får vi bare prøve igjen :-)

Ja 3år virker som 20år hehe :-)

Vi ønsker oss virkelig et barn. Min samboer har et barn fra før av så vi koser oss med henne i vente tiden :-)

Skrevet

Spennende. Lykke til med g-test snart. Krysser fingrene for dere at spiren sitter nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...