Lammelåret Skrevet 30. desember 2011 #1 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan dere ordne det slik at de innleggene som sist har fått svar blir liggende øverst på siden? Jeg ønsker også at vi får inn flere innlegg per side slik at det er lettere å få oversikt. Overskriftene til innleggene kan med fordel være mindre slik at hele overskriften får plass på en linje (evt begrense hvor lang overskriften kan være). Og så ville det vært fint om den av dere som har forumvakt legger informasjon om det øverst på ris og ros siden. Det vil sikre at pm kommer til den som har vakt når pm sendes og det kan forhindre forsinket reaksjon fra dere og at dere får en haug pm-er som ikke gjelder lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 30. desember 2011 #2 Del Skrevet 30. desember 2011 Å du lammelÅr! Som om jeg skulle skrevet det selv! I tillegg kom jeg over en haug med irriterende og gjentatte skrivefeil tidligere i dag, men pga min høye alder har jeg glemt hvor og mÅ komme tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amandine Skrevet 30. desember 2011 #3 Del Skrevet 30. desember 2011 Sjekk stavingen til hun som klagde på skrivefeil hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 31. desember 2011 #4 Del Skrevet 31. desember 2011 Kan dere ordne det slik at de innleggene som sist har fått svar blir liggende øverst på siden? Jeg ønsker også at vi får inn flere innlegg per side slik at det er lettere å få oversikt. Overskriftene til innleggene kan med fordel være mindre slik at hele overskriften får plass på en linje (evt begrense hvor lang overskriften kan være). Og så ville det vært fint om den av dere som har forumvakt legger informasjon om det øverst på ris og ros siden. Det vil sikre at pm kommer til den som har vakt når pm sendes og det kan forhindre forsinket reaksjon fra dere og at dere får en haug pm-er som ikke gjelder lenger. Hei Lammelåret! Tips og innspill er mottatt og notert. Det med forumsvakt er ganske så smart og veldig nyttig. Skal se om vi ikke kan få til noe slikt. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå