Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Da jeg kom til verden var jeg ganske liten, det sa i alle fall alle de voksne rundt meg: "BARE 2500 gram!" "Åh, hvorfor var hun sÅ liten?" "Langt under gjennomsnittet, bare 45 cm lang!?" Men jeg var akkurat passe stor for meg:) Etter noen mnd hadde jeg spiste masse deilig morsmelk, vokst og blitt tyngre og lengre. "Oi! Hun har lagt pÅ seg mye!"sa de voksne da. "Er hun stor for alderen?" "FÅr hun tillegg?" Jeg visste ikke hva dette tillegget var, alt jeg gjorde var Å drikke mammas deilige melk nÅr jeg var sulten. Fra dag 1 likte jeg best Å være vÅken nÅr de voksne skulle sove. NÅr de voksne sÅ mamma og pappa sine trøtte ansikt, haglet det med spørsmÅl og gode rÅd: "Stakkars dere, hun er visst ganske vanskelig." "Har dere snakket med helsesøster om noe kan feile henne?"spurte de. "I gamle dager lot vi de bare skrike...". Vanskelig? Var det det jeg var? Jeg var jo bare ikke trøtt nÅr de voksne var trøtt, for da jeg lÅ inni magen var det jo ingen som sa at det var forskjell pÅ natt og dag..? Det aller beste jeg visste var Å ligge tett inntil mamma og pappa og bare kose, derfor sa jeg ifra nÅr jeg ble lagt pÅ det kalde teppet, eller i den altfor store sengen. De voksne mente jeg var klengete og at jeg fikk dÅrlige vaner. "Dere mÅ ikke la hun bestemme over dere, da fÅr dere problemer senere", sa de til mamma og pappa. Problemer? Hva i all verden var det for noe? Det hørtes ikke ut som noe jeg hadde lyst Å gi de to jeg var aller mest glad i... En dag kom det noe merkelig foran ansiktet mitt, som mamma prøvde Å stappe inn i munnen min. Jeg prøvde Å tygge pÅ det, men det falt bare ut igjen, om og om igjen. Jeg hørte de voksne snakke igjen: "Vil hun ikke ta sutten?" "SÅ dumt, det hadde jo blitt mye enklere da!" "Hun bruker vel bare deg som sutt", sa de til mamma. En annen dag kom pappa og stappet noe annet inni munnen min; noe som liknet pÅ det de kalte sutt, men ut av denne sutten kom det noe som smakte pyton, sÅ jeg tygget pÅ den og spyttet det ut igjen. De voksne omtalte det som et stort PROBLEM (det ordet hadde jeg hørt før) at jeg gjorde det, og sa at bare pappa gjorde det nok ganger sÅ ville jeg like det. Men det gjorde jeg ikke. NÅ har det gÅtt mange mÅneder, og jeg vet at man sover om natten nÅr det er mørkt, og at jeg kan leke og være vÅken nÅr det er dag, selv om jeg mÅ sove litt om dagen ogsÅ. NÅ koser jeg meg med bÅde grøt og mamma sin melk. Ofte ligger jeg og koser meg med de gøye lekene mine som jeg kan kjenne pÅ og bite pÅ, det er ganske spennende. De voksne sier "Åh sÅ flink hun er som ligger alene sÅ lenge!" Andre voksne snakker bare om da jeg var sÅ liten og skjønn og bare lÅ der om en liten klump, og noen ganger ønsker de at jeg ikke hadde vokst sÅ fort. Jeg lurer pÅ om mamma og pappa har fÅtt problemer....
undrevidundre Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Du må spørre om lov før du bruker datamaskinen!
Tildur77 Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Måtte bare logge meg inn å si: UTROLIGT SKJØNT!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Stakkar liten! Hva i all verden var det pappan din stappa i munnen din??!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Ååå dakkar snille deg og fy på de onde voksne dummingene.... Teiteste jeg har lest på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå