Gå til innhold

1 døgn til hun ikke blir minst i klassen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh hei og hÅ!!! Glede i heimen at jenta vÅr har holdt seg inne, og trolig vil gjøre det til over nyttÅr! I morgenkveld feirer vi at hun ikke blir minst i klassen ;) Med termin 10.januar, hÅper vi at hun kommer rett over helga, da mor er noe framtung og litt lei...

Flere som skal feire "flinke barn i magen! i mÅrra?? :)

Godt nyttÅr!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heelt enig!!! Jeg har termin 7.januar, og ble først satt opp med keisersnitt 29 des... Brukte noen dager på å bli dus med at han blir yngst i klassen, alltid ferie v bursdager, osv. Men fikk flytta datoen til 3.januar så nå håååper jeg han holder seg inne der til den dagen. Han ligger i seteleie, tøff fødsel sist derfor KS nå. Masse lykke til, knip igjen og ta det med ro siste timene av året!!

Skrevet

Ja slenger meg på! slimproppen er gått før jul med antydning til rosa slim så har ikkje trudd eg sko komme helt til i dag med baby i magen! Men er så glad for at hun fremdeles holder fortet! masse sterke kynnere i dag, som begynte i natt og gjorde at jeg nesten ikkje fikk sove så var redd det skulle skje da.

Har nå passert hele dagen i dag og har bare en natt og en dag igjen så er vi vel nesten safe. I morgen kl 22.00 så kommer jeg til å feire med stor glede for at jeg og prinsessa har holdt roen helt til neste år!:) Er ikkje lett å slappe av når hele kroppen er rastløs og hode finner på alle "ting" som hadde vært kjekt å ha gjort før jenta kommer :P

Fikk pappen og naboen til å om møblere hele soverommet i går... da jeg hadde fått en ide i løpet av den lange våkennatten om hvor babysengen skulle stå for å ha best plassering :)

Hehehe

Ca 26 timer igjen!!! :)

Skrevet

Jeg har ihvertfall gutt som vil være størst i klassen;) Hadde termin lille julaften. Var på kontroll på sykehus i dag, og ble strippet...hatt masse mensverk siden....kanskje skikkelig nyttårsgutt;)

Skrevet

Har ei jente som har bursdag 27 des. Hu er minst i klassen og får aldri feiret dagen sin med klassen før lenge etter noe hun synes er forferdelig lenge å vente...

Skrevet

Jeg skal absolutt feire med å omtrent danse på bordet når rakettene holder på. Med termin 01.januar og maserier i over en måned nå var det absolutt ingen som trodde at vi i det hele tatt kom til å nærme oss termin engang. Så her er det hæla i taket og tenna i tapeten dersom lillegutt fortsatt er i magen om 23 og en halv time =)

Skrevet

Kom meg igjenom natten også gitt! Nå er jeg for en gangskyld utkvilt og det føles deilig! :) Nå skal jeg bare kose meg i huset før vi skal til naboen på nyttårsmiddag i kveld :)

Har aldri vært så nærme neste år som nå :D Ser ut til at vi klarer å få ei til januar jente, og den tredje i rekken som kan si hun er født i januar i et skuddår :)

Snodige likheter mellom jentene mine :)

Ha en fortreffelig nyttårsfeiring alle sammen!

Skrevet

termin 8 januar,heldigvis holdt seg inne!! men jeg skal settes i gang på mandag!! blir så spennende og deilig å bli ferdig!!

Skrevet

teminen her er 10. januar. Slimproppen gikk i natt og gud så stressa jeg ble akkurat da. Har jo lest om dem som går rett i fødsel etter at slimproppen er observert.Godt det er mange som ikke gjør det også:D Heldigvis er snupp fortsatt på innsiden. For sikkerhetsskyld skal jeg tilbringe dagen på sofaen for å ikke provosere fram noe som helst. Når klokka passerer 00.00 i natt kan det være det samme:D

Skrevet

Har det på samme måte.. Har enten veldig sterke kynnere, eller rier, hatt det siden i går kveld, men de varer ikke mer enn 30 sek, og kommer ikke så tett. Teller timer til klokken er over 12. Før var måler etter 2.januar, men sånn som det er nå, blir jeg overlykkelig om klokken passerer nyttår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...