Gå til innhold

Kommer det bare opp maks 20 innlegg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mari

Heisann :)

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener, men her kommer en forklaring på det jeg tror du er ute etter og om dette er evt.feil så spør meg igjen:)

Om du mener om du søker i "Søk" boksen og søker på et nick her under f.eks. forum, så skal alle innlegg komme opp og ikke bare 20. Men det kan hende det kommer opp flere sider man må se igjennom.

Var det dette du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fin fremtid

Om jeg søker på mitt nick, må jeg søke det og et til ord for å få opp innlegg med nicket mitt. Og da kommer det opp maks 20 innlegg.

Er dårlig på å forklare, beklager det.

Jeg søker feks mitt nick og fødselsdato for å få opp hva som er blitt spådd på meg. Det var masse innlegg.

Prøver en gang til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Om jeg søker på mitt nick, må jeg søke det og et til ord for å få opp innlegg med nicket mitt. Og da kommer det opp maks 20 innlegg. Er dårlig på å forklare, beklager det. Jeg søker feks mitt nick og fødselsdato for å få opp hva som er blitt spådd på meg. Det var masse innlegg. Prøver en gang til nå.

Fikk du det til å fungere nå?

Glemte å nevne at søkeboksen vår nå har et par alternativer også, som f.eks. at man kan søke på medlemmer, i kategorien, forum ++ Husk på å huke av riktig her for å få bet resultat også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...