mefl Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 blir puppene slappe å s¨må etter amming??jeg har aldri fått til amme før, og nå har jeg hatt brystreduksjon.så jeg vet ikke om jeg skal gidde å prøve engang...
Mininni Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Hei, Mine ble faktisk både større og fyldigere etter amming...ikke med en gang, da, men litt etter at ammingen var ferdig. Ikke akkurat storbrystet i utgangspunktet jeg, da, men fikk altså merkbar forskjell i "positiv" retning etter nr 1. Så får vi se hvordan det blir etter nr 2.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Puppene mine har forandret seg totalt etter en runde med amming! Før jeg fikk barn hadde jeg faste pupper, og de passerte den såkalte "blyanttesten" med glans:-) Men etter at jeg var ferdig, har de blitt både tunge og slappe. Akkurat som om de er like store, men uten like mye fyll, hehe. Så tuller litt med mannen, og sier at når jeg er ferdig med neste runde med amming er det rett på operasjonsbordet:-)
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Mine ble litt større, kan ikke si de er slappere
jlille Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 men det at de blir slappe trenger ikke å ha noe med amming å gjøre. Puppene forandrer seg pga en graviditet.
kleika Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 hei mine pupper er ikke blitt mindre etter 2 barn men henger mer og er slappere. Jeg har god melkeproduksjon og puppene har derfor vært store men jeg har ammet,ligesom med magen er der derfor ekstra hud etterpå og de er derfor slappere selvom de ikke er mindre.
:) liris Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Jeg tenker at puppene på slutten av svangerskap og rett etter fødsel var såpass "sprengte" at "skaden" allerede skjedde da og ikke nødvendigvis av ammingen...
<3 januar 2012 <3 Skrevet 10. januar 2012 #8 Skrevet 10. januar 2012 Jeg er ikke fornøyd med puppene mine før dette svangerskapet:) Dette er mitt første barn:) Så hvis det skjer noe med puppene med amming eller pga svangerskapet så får det bare gå hvem vet kanskje det blir i positiv forstand:) Jeg har leeeeenge tenkt å fikse brystene mine, og kommer til å gjøre det hvis jeg fremdeles føler det slik etter jeg er ferdig med å få barn:) Mannen min liker meg som jeg er, men han har sagt at han har jo ikke noe i mot om jeg vil fikse noe som helst:) hehe... Jeg har planer om å bli en skikkelig sporty og sexy mamma hehe...
cberry Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Både mindre og slappere her. Men tenker å amme igjen denne gang. Har uansett lest at det er graviditeten som gjør dem slik, ikke ammingen. Uansett synes jeg endringen av brystvortene er verst (de er blitt så store og stygge!), og det tenker jeg skyldes ammingen??
3 gleder Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har merka veldig lite til dette. Har ammet to barn, i over ett år hver. Hadde ikke spesielt store fordeler fra før, strl 75 C, men de har hverken blitt mindre eller større i ettertid. En smule slappere, jeg vet ikke? Jeg kan fortsatt gå uten bh uten og plages med eller skjemmes over hengende og slappe bryst. Synes det er mest behagelig å gå uten, jeg.. Lite endring hittil, så får vi se etter nr 3:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå