Gå til innhold

Forstoppelse!! Noen andre?? Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Haha! Tror jeg sprekker snart!!

Trenger gode tips :P Og litt medsympati fra andre som vet hva jeg snakker om :P

Har snudd over kostholdet til masse frukt, yoghurt med hvetekli (eller hva det er) og drikker massse vann!! Har også trødd i meg en del lakris i dag, i håp om at det skal virke til i morgen!

....sikker på at man ikke kan sprekke.....???

*flire*

Fortsetter under...

Jeg hadde samme problem, kjentes ut som jeg skulle føde en hest hver gang jeg var på do :)måtte bite i det sure eplet åbegynne og klemme i meg litt kaffe igjen, og drikke masse vann vann vann. Da bedret det seg etter en liten uke :)

Her er det fullstendig stopp i systemet. Spiser mye appelsin og epler, siden det er stort sett hva jeg får i meg for tia.

Håper virkelig at det blir litt mer fart i systemet etterhvert. Har prøvd å spist svisker og sukkerfri sjokolade(de gjør deg løs i magen vis man spiser for mye), men det hjalp fint lite :( får bare håpe at det bedrer seg, for jeg kan jo ikke gå uten å bæsje i 9mnd :o

Annonse

Tuusen takk for mange gode råd!! :) Har vært inne å lest, men er ikke så oppegående om dagene, så tar ofte litt tid før jeg får svart.

Fikk gang på greiene til slutt :D Hehe...hjelpes for en mage.

Men masse masse vann, er i alle fall alfa omega for om det i det hele tatt beveger litt på seg :P Og kli!

Er jo ikke bare bare å pleie forstoppa mage, samtidig som man er kvalm og pissetrøtt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...