Gå til innhold

Symptomer på EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke andre symptomer har dere jenter på at el har kommet, annet enn slimet?

Og hvilke symptomer har man hvis egget eventuelt har festet seg og er blitt befruktet?

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine symptomer på EL er vel stikkinger enten på venstre siden eller høyre. Litt øm og en mild menssmerter. Jeg er kanskje en av de heldige som kjenner når jeg har EL. :)

Og så har jeg oppdaget at jeg får hodepine hver gang EL er i gang eller har kommet. Jeg har alltid vært plaget av hodepine midt i syklusen men aldri tenkt over det før vi begynte å prøve på nr 2. På alle syklusene (er på 4.pp) har det faktisk stemt; hodepine dagen før EL eller på El-dagen. Praktisk! ;)

Skrevet

Hei. Jeg har kraftige murringer i eggstokkområdet, litt verking liksom. Gjerne et par dager. På verkedag nr 2 så pleier jeg å få pos el test. Det har ikke slått feil.

Skrevet

Takk for svar jenter,nå er det bare å krysse fingrene for IKM i uke 2:)

Skrevet

Jeg har hatt el i helgen. Jeg får alltid kraftige smerter når egget løsner, "tak" i magen liksom, og kanskje litt løs i magen når jeg er på do.

Men aaaner ikke om man kan føle det om det befruktede egget har festet seg.. jeg bare føler det liksom på meg idag ;)

Så... håper jeg kommer inn i uke 2 og forteller at mens har uteblitt og at prøven er positiv! :) September-barn hadde vært helt nyydelig:)

Skrevet

Men jeg har aldri noe slim...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...