desemberbaby10 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Gutten har aldri, med unntak av to ganger, sovet en hel natt gjennom. Vi sluttet å amme for tre mnd'er siden, han bruker ikke sutt og har ingen spesiell kosebamse eller ting. Soving har litt frem og tilbake vært et problem hele veien, men di siste mnd'ene har det toppet seg. Han legger seg og sovner stort sett greit, litt sutring i et minutt eller to før han sovner. Så våkner han etter alt fra 20-60 minutter og begynner å gråte og vil ikke legge seg. Jeg har stått klar for å gå inn i det han våkner, men blir lys våken uansett. Hvorfor våkner han?? Vi har prøvd alt, uansett er det hyling og våken gutt i to-tre timer hver kveld!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg vet ikke om jeg kan komme med noen gode råd her for vi har alltid hatt det veldig enkelt med sovingen til lillegutt. Men det har jo vært innimellom at han har tullet fælt og ikke vil sove, bare ligger og sutrer og vil opp. Da har vi gått inn til han og sagt "nei, nå er det natta, nå må du sove" eller noe sånt - med en bestemt stemme, og gått ut igjen. Det funker her ihvertfall.
desemberbaby10 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 Det har vi gjort utallige ganger, og nå etter så lang tid med problemer har det kommet til det at han begynner å stor tute igjen når vi nevner ordene sove eller natt. Han er forøvrig 12 mnd'er og vi har ikke hatt mulighet for å flytte han på eget rom enda, men skal gjøre dette veldig snart.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Dette lurer jeg også på. Min er bare 10,5 mnd, men har vært sånn siden ca 7 mnd. Han sovner oftest på igjen hvis jeg ammer, men er ellers våken til han stuper. Virker som han trur han er forlatt. Kan holde på å våkne flere ganger helt til vi legger oss sammen alle 3, da sover han rolig. Begynner i bhg i februar og håper litt på at ting skal forandre seg av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå