Gå til innhold

Spise ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på straks ett år og de siste dagene har han nekta å spist noe som helst. Ikke drikker han mye heller, kanskje en kopp melk på morgenen og en kopp vann fordelt utover resten av dagen. Dette starta på søndagen. Lille kasta opp to ganger på kvelden, og har nesten ikke ville hatt noe næring siden. Mandage hadde han 40 i feber, og hele mandag og tirsdag lå han så og si i fanget vårt å sov. Så han har vært utrolig slapp også.

Noen som har noen anelse hva det kan være og hvordan vi skal få han til å ta til seg næring igjen? Vi tilbyr mat hver 3.,4. time som vanlig, men han spiser ingenting. Verken grøt, brød, middag eller yoghurter :/

Hjelp :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig her også det når det er sykdom involvert:)

Fortsett å tilby, men ikke stress med det. Det viktigeste er å få i barnet drikke. Jeg tilbydde saft eller brus (der jeg ristet ut kullsyren først)., og det tok hun imot.

Legen sa - da dette skjedde min unge - at jeg bare skulle ta det med ro. Folk klarer seg lenge uten mat - men få i barnet drikke:)

En måte å sjekke om han får i seg nok drikke, er å sjekke bleien. Drikker han nok, tisser han også.

Skrevet

Det som er greia er at han ikke har hatt en eneste våt bleie i dag, våt avføring, men ikke noe tiss :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...