Gå til innhold

flerlinger ved bruk av pergotime?

solmor1

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp startet behandling med pergotime for å få barn nr to :-) fekk høre at risikoen for flerlinger øker ved bruk av pergotime og lurte på om nokon her har fått tvillinger/flerlinger ved kun bruk av pergotime? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen for at flere egg slipper er mye større ved bruk av pergotime. Du bør sjekke med ultralyd rett før eggløsning at du ikke har så mange egg som er klare til å slippes.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg ble gravid med tvillinger på første pergo kur! 2 eggede, men tok pergo en stund før jeg ble gravid med snuppa og hun er jo enling...

skulle også prøve på nr 2, men så blir det 2 og 3... :-)

Skrevet

Jeg ble og gravid med tvillinger på enkel pergo , min andre kur. Jeg fikk ikke UL ved eggløsning. Så sjansen er der;)

Skrevet

Jeg ble også gravid med tvillinger på første pergokur. Toegget. Hadde ikke UL før eggløsning. Første oppfølging var dag 20 etter eggløsning.

Skrevet

Pergo-tvillinger her og :) dobbel kur. Fikk ikke UL ved eggløsning. tror ikke det er normalt heller. Jeg er bare overlykkelig for at vi kan få barn :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Så spennende :-) Nå er eg ferdig med kur nr to og denne gangen var det dobbelt kur på 100 mg pergo hver dag! Veeeeldig spent på om det fester seg en liten spire eller to denne gangen :-)

Tok siste pergo tabelett den 27. Mai og har hatt sex annenhver-hver dag etter den 28. Mai da blødningen ga seg den 27. Mai.

Håper vi har truffet rette dagen eller treffer rette dagen, for nå vil vi veldig gjerne ha en spire eller to på plass :-) :-)

Når fekk dere eggløsning ca etter endt pergo kur?? :-)

Skrevet

Heihei:) Jeg fikk el dag 20 første gang, og dag 17 andre gang. Masse lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...