Gjest Lilu87 Skrevet 29. desember 2011 #1 Del Skrevet 29. desember 2011 Først av alt: Utrolig mye bedre forum nå enn før!!! Liker spesielt snarveiene til underforumene, jeg bruker kun de som er der i utgangspunktet Jeg er ikke komfortabel med at mitt brukernavn kommer opp om jeg trykker på liker-knappen på andres innlegg. Er dette en del av funksjonen som er kommet for å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 31. desember 2011 #2 Del Skrevet 31. desember 2011 Først av alt: Utrolig mye bedre forum nå enn før!!! Liker spesielt snarveiene til underforumene, jeg bruker kun de som er der i utgangspunktet Jeg er ikke komfortabel med at mitt brukernavn kommer opp om jeg trykker på liker-knappen på andres innlegg. Er dette en del av funksjonen som er kommet for å bli? Hei Lilu87, Dette er nok en funksjon som er kommet for å bli. Men jeg skal gi innspillet videre, på at det er enkelte som ønsker å ha en liker knapp kun med antall på hvor mange som liker et innlegg og ikke navn (om dette er mulig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå