sjarmtrollet78 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Hjeeeeeelp, har symfysen på 37 og har enda fire uker igjen til termin?? Han er estimert til 4300, blir han større enn det tror dere siden magen er sååååå veldig stor?? Kan man få keisersnitt om han blir over 4500g? Vet ikke om jeg vil presse ut en så stor gutt...og ut må han jo..Noen som har erfaring??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Min siste (gutt) var 4700, det gikk helt greit. Måtte ikke sy noe. Ble igangsatt 12 dager før termin. Denne jenta er estimert til 5.1 kilo, og det er jeg ikke interessert i. Symfysen min er 41 i dag, og er 36+1 uker. Jeg har fått klarsignal til å bli satt i gang i uke 37, dvs neste uke. Har ellers født en på 3120 (nummer to), som var en drøm, og en på 4500 (første) som var helt grusomt.
sjarmtrollet78 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor blir du satt i gang? Er det fordi hun er stor? Det går sikkert bra. Jeg har bare hatt et keisersnitt før, ikke født normalt, så jeg er veldig spent på hva det blir denne gangen. Blir beregnet som førstegangsfødende jeg nå, er så lenge siden sist jeg var gravid. Jeg skulle ønske jeg kunne blitt satt i gang nå rett over nyttår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå