Gå til innhold

Hvem tester i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test Silja..... Masse lykke til de neste ukene!!! Jeg tester på tirsdag, spennende..... Men jeg er enig i med deg i at det føles skummelt ut og slutte med crione(eller l), hvis det viser seg at jeg er gravid... Spurte også lege om dette ved innsetting, men hun sa også at det ikke var nødvendig... men jeg har også lest at det står til bruk i 12 uker... Må spørre igjen, for hvis det ikke er noen far, så har jeg lyst til å fortsette..... Ikke lett dette her....

LYKKE TIL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då kom mensen for fult. Fryseforsøk neste.

Skrevet

Yasmin: Det var trist og høre!!!!

Hvor fort skal du igang igjen?

Skal teste på torsdag. Begynder allerede igjen på neste mens, er så dårlig til og lægge æg, så vi har ingen på frys :(

Håper mannen pleier deg litt ekstra godt idag.

Stor klem!

Skrevet

Fikk beskjed om å starte i mars så eg fikk en måned til å få ut medisinene før ny medisin skal inntas:/ har 2 på frys så eg satse på di:)

Skrevet

02.01 sibabyno - Neg

05.01 Høst72 -Neg

24.01 Håp&tro - Neg

24.01 Kanskje snart <3 86 - Neg

26.01 silja81 - POSITIV

27.01 puma - Neg

31.01 IdaPingPong (1 egg satt inn)

31.01 engel2010+jente2011 - POSITIV

31.01 Yasmin -neg

31.01 Mars :-) (1 egg satt inn)

Skrevet

takk for gratulasjoner. :)

SIlja81: JEg skal bruke progynova og utrogestan i 8 uker til.. frem til 10 uker.. Gjor det da jeg gikk med veslefrøkna også.. :)

Skrevet

Engel, så det ikke før nå. GRATULERE!!!! :) :) :) :)

Så deiligt, synes januar listen begyndte og bli litt trist......

Skrevet

Takk allesammen. Håper virkelig det klaffer for dere i neste runde. Gratulerer engel2010 + jente2011. Vi ses på 1. trimester :). Skal du slutte eller fortsette på progesteron? Jeg hadde noe piller igjen så jeg har fortsatt men gått ned til 200 mg (har tatt 300 mg tidligere). Ny test idag tidlig var positiv også den. Kanskje jeg tør å gå ned til 100 mg etterhvert...

Hold motet oppe. Jeg føler meg utrulig heldig som har fått til dette på første forsøk. Det er ikke rettferdig, jeg veit, da mange av dere andre er på både 4., 5. og 6. runde. Men krysser fingrer og tær for dere.

På gjensyn i 1. trimester.

STOR KLEM!

Masse lykke til videre, håper 1 trimester går fort for!!! Ert skritt videre liksom :) Håper jeg trer inn i 1 trimester i morgen.... det blir en spennende testdag på riksen for min del... Ikke tatt noen tester hjemme..... Håper vi snakkes :)

Skrevet

SIlja81: JEg skal bruke progynova og utrogestan i 8 uker til.. frem til 10 uker.. Gjor det da jeg gikk med veslefrøkna også.. :)

Bare et spørsmål, har du fått noe beskjed om hvorfor du skal bruke progynova og utrogestan?? Jeg går på crione, men skal slutte på testdagen... og er ikke helt fortrolig med det.. Har lest at det er mange som kanskje mister av den grunn???

Veldig usikker.... Hvor hat du fått satt inn egg??

Mars:-)

Skrevet

Då kom mensen for fult. Fryseforsøk neste.

Uff, så kjedelig... masse lykke til med fryseforsøk!!!!

Skrevet

Bare et spørsmål, har du fått noe beskjed om hvorfor du skal bruke progynova og utrogestan?? Jeg går på crione, men skal slutte på testdagen... og er ikke helt fortrolig med det.. Har lest at det er mange som kanskje mister av den grunn???

JEg har fryseforsøk ved St.Olav, og det er dems måte å ha fryseforsøk å bruke progynova og utrogestan.. Jeg brukte crione ved ferskforsøk.. ble gravid da også, men fødte alt for tidlig i uke 21/22.. det hadde ikke noe med ivf å gjøre.. jeg hadde en infeksjon som startet fødselen..

Skrevet

JEg har fryseforsøk ved St.Olav, og det er dems måte å ha fryseforsøk å bruke progynova og utrogestan.. Jeg brukte crione ved ferskforsøk.. ble gravid da også, men fødte alt for tidlig i uke 21/22.. det hadde ikke noe med ivf å gjøre.. jeg hadde en infeksjon som startet fødselen..

Samme her, IVF, fostervannet gikk i uke 19, hjertet sto i 6 dager deretter og fødte i uke 20+4 eller 5 dager. Jeg hadde infeksjon+blødniger, hvorfor er ikke godt å vite. De har ikke svar på alt, sånn er det bare.

12 fullgåtte uker om 1/2 time :) men det er vanskelig å tørre å tro og håpe! Skal være så glad bare jeg kommer meg over ukene med 10 og 20 tall. Gleder meg med andre ord å komme på 30 tallet ;) det er leeeeeeennnnnge til!!!!

Lykke til alle sammen :) sender "engel2010" en ekstra tanke, vi har liksom vært litt i "samme leia" tenker jeg!

Skrevet

Forresten Enge2010, gratulerer med positiv test :D

Så det først nå, at du har testet positvt idag ;)

Krysser fingrene for dere XXXXXXXXXXX

Skrevet

Gratulerer så mye med positive tester jenter. Det hjelper litt på motivasjonen foran neste forsøk å se at dere lykkes.

Jeg har fått beskjed om å bruke crione i de 12 første ukene hvis jeg blir gravid. Dette forde eggstokkene mine er så "svake".

Ser at noen av dere skal i gang med ny runde allerede februar og mars. Går dere privat? Jeg holder til på riksen og skal ikke igang igjen før april/mai. Har også lest at man skal ha to vanlig sykluser før ny runde. Har dere hørt om dette er riktig? Lenge å vente til våren, men tenker at kroppen kanskje har lit godt av en pause.

Skrevet

Gratulerer så mye med positive tester jenter. Det hjelper litt på motivasjonen foran neste forsøk å se at dere lykkes.

Jeg har fått beskjed om å bruke crione i de 12 første ukene hvis jeg blir gravid. Dette forde eggstokkene mine er så "svake".

Ser at noen av dere skal i gang med ny runde allerede februar og mars. Går dere privat? Jeg holder til på riksen og skal ikke igang igjen før april/mai. Har også lest at man skal ha to vanlig sykluser før ny runde. Har dere hørt om dette er riktig? Lenge å vente til våren, men tenker at kroppen kanskje har lit godt av en pause.

Ok.. skjønner at dette med hormoner etter innsett er veldig individuelt, så da er det bare å holde seg oppdatert og spørre når den tid kommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...