Gå til innhold

Hvem tester i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det loven1976 :-) Så ikke spørsmålet ditt lenger opp før nå. Ja det er AMH som er lav. Fikk i utgangspunktet kun innvilget 1 forsøk fordi de mente jeg ikke ville reagere nok på medisinene. Men det ser jo ut til å være litt liv i denne skotten allikevel. Er 33 så føler jo ikke at jeg er helt utdatert ennå :-)

Da er det jo faktisk håp for meg også!! :-) De har sagt kun et forsøk på meg også for å se hvordan jeg reagerer på medisinene. Hvilke medisiner er det du har tatt? Jeg går på Synarela nå, og skal begynne på Puregon 350 IE 26.jan. Skal på UL 2.feb for å se om det har blitt produsert noen egg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen håp & tro, jeg kommer hakk i hæl på fredag om eskimoene overlever. :)

Skrevet

Ps! Hvor holder du til, H&T? Porsgrunn her..

Skrevet

Ja det er absolutt håp for deg også loven1976 :) Jeg har gått på suprecur nesespray og menopur sprøyter. Første runde begynte jeg med 300 IE og økte underveis. Da reagerte jeg ikke i det hele tatt, men da var mensen ute av syklus og det hadde dannet seg en eggpose før jeg begynte med sprøytene så det var flere ting som gjorde at det forsøket ikke gikk. Siden har jeg gått på 450 IE fra dag en, og gått på det i ca 12 dager. Blir spennede og følge deg for å se hvordan du responderer. Masse lykke til.

Takk for det Puma. Jeg holder til på riksen. Masse lykke til til deg også på fredag :)

Skrevet

25.01 puma (om innsett klaffer onsdag.)

24.01 Håp&tro (1 firedelt egg satt inn)

31.01/01.02 engel2010+jente2011 ( hvis innsetting blir noe av)

Skrevet

Ja det er absolutt håp for deg også loven1976 :) Jeg har gått på suprecur nesespray og menopur sprøyter. Første runde begynte jeg med 300 IE og økte underveis. Da reagerte jeg ikke i det hele tatt, men da var mensen ute av syklus og det hadde dannet seg en eggpose før jeg begynte med sprøytene så det var flere ting som gjorde at det forsøket ikke gikk. Siden har jeg gått på 450 IE fra dag en, og gått på det i ca 12 dager. Blir spennede og følge deg for å se hvordan du responderer. Masse lykke til.

Takk for det Puma. Jeg holder til på riksen. Masse lykke til til deg også på fredag :)

Tusen takk for lykkeønskninger. Føler jeg trenger det :-) Skal holde dere oppdatert :-)

Skrevet

Hei alle :)

Melder meg inn her... Har nettopp vært igjennom 3. IVF/ICSI etter to mislykkede og ingen egg på frys. Ruger nå på 2 firedelte A-egg etter innsett i går. Testdag 24.01, tvitvi til alle dere ventende rugere ;)

Skrevet

Velkommen Kanskje snart :-)

Da har vi samme test dag. Masse lykke til med rugini.

Jeg fører deg opp på lista.

25.01 puma (om innsett klaffer onsdag.)

24.01 Kanskje snart <3 86

Skrevet

Hei alle :)

Melder meg inn her... Har nettopp vært igjennom 3. IVF/ICSI etter to mislykkede og ingen egg på frys. Ruger nå på 2 firedelte A-egg etter innsett i går. Testdag 24.01, tvitvi til alle dere ventende rugere ;)

Spennende! Så mye lykke til! :-)

Skrevet

Da ruger jeg på to eskimoer! :)

27.01 puma (2 satt inn)

Skrevet

Spennende med to da puma. Håper ruginga fører til en liten spire.

Merker at jeg for min del ikke har helt trua. Hvor tidlig er det vanlig at man kan merke noen symptomer tro?

Finnes kanskje ikke noe fasit på det da :)

Skrevet

Dytter ;)

Skrevet

Hei jenter!

Ruger på et befruktet egg. Dag 5 idag!

Skrevet

Håper det er greit at jeg førte deg opp på testlisten, silja81. :)

26.01 silja81

27.01 puma (2 satt inn)

Skrevet

Hvordan går det med dere, jenter? Rugedag 5 her, ikke mye symptomer, men noe mensliknende murring. Sist kom blødningen allerede etter 5-6 dager, så jeg tør ikke håpe så mye. :)

Skrevet

Hei Puma :)

Rugedag 7 her, og jeg har masse mensmurring og ømme og tunge bryst. Håper ikke dette er et tegn på TR hos noen av oss ;)

Skrevet

Håper det er greit at jeg førte deg opp på testlisten, silja81. :)

26.01 silja81

27.01 puma (2 satt inn)

Helt greit!

Hvordan takler dere jenter progesteronbehandlingen?

Krysser fingrene for oss alle nå.

Klem

Skrevet

26.01(4delt egg) :) rugedag 8 , testosteron behandlingen går veldig bra, kjenner kun ømme og tunge bryst og mensliggnende smerter, svakt. Håper bare at den virker. Jeg har lest her inne at man skal være aktiv en halv time etter å ha tatt crinone , det har ikke jeg blitt fortalt. Så jeg har ligget lenge etter å ha tatt crinone, håper at det ikke har hatt noen innvirkning! Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Når telle du dpo i fra? Fra uttak elle innsett?

Skrevet

26.01 silja81

27.01 puma (2 satt inn)

31.01 IdaPingPong (1 egg satt inn)

Skrevet

Teste dato e 31.1:)

Skrevet

Fører deg opp, Yasmin. Lykke til!

26.01 silja81

27.01 puma (2 satt inn)

31.01 Yasmin

Skrevet

26.01 silja81

27.01 puma (2 satt inn)

31.01 Yasmin (1 egg satt inn)

Skrevet

Kanskje snart, du er i gang m testinga, skjønner jeg? Så spennende! Håper det er spira som sitter. Satte du inn torsdag 12.01? Jeg satte inn fredag 13. Jeg er livredd for å teste for tidlig. Begge tidligere ivf-insett viste positiv test hos meg ved testdag, men blødningen kom hakk i hæl. Tror ikke på positiv test før langt over testdato, men det er vanskelig å la vær å teste tidlig. Jeg er på Rugedag 8 i dag. Hormonell, mensmurringer, småkvalm, trøtt og uggen.. håper på en veldig god grunn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...