Gå til innhold

Hvem tester i januar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ta blodprøve 2.jan.

Tok en billigstrimmel test som jeg hadde liggende idag, bare for gøy (rugedag 10) som forventet ble negativ. Er nok for tidlig å teste :P Tenkte å ta en skikkelig test på lørdag på rugedag 12 å se, men er vel ikke sikkert at det gir riktig utslag heller....så får vel ikke svar før mandag 2.jan...

Annonse

Hei jenter, jeg slenger meg med sammen med dere her. Test datoen er fortsatt usikker siden jeg ikke vet uttak og innsettelses dagene ennå. Skal på kontroll på fredag, da har jeg gått på sprøyter (dose 450) i 9 dager. Forrige gang gikk jeg på like store doser i 13 dager før uttak så regner med det blir noe sånt nå også.

Håper det blir like gode resultater i denne linken som for desemberlinken:)

Trist å lese om negativ test for sibabyno og Høst72. Det er tungt når det ikke går. Satser på å lese om dere senere med hyggeligere utfall!

Var på kontroll på fredag, og det ser ut som det er 5 poser på tur på den ene siden. Den andre siden klarte hun ikke å lese av fordi den ligger så dypt, men hun trodde det kanskje var to der også. Kjempe fornøyd med det, da er det i alle fall håp om at jeg kan få ut tre fire egg, og det er veldig bra med mine odds.

Skal på uttak på tirsdag, og forhåpentlig blir det innsett på torsdag. Spennede dager dette.

Lykke til med uttak og forhåpentligvis innsett til uka Puma.

Annonse

02.01 sibabyno- Negativ sad.pngsad.png

05.01 Høst72 - Negativ

25.01 puma (om innsett klaffer onsdag.)

26.01 (ca) Håp&tro

31.01/01.02 engel2010+jente2011 ( hvis innsetting blir noe av)

30-31.01 Yasmin ( hvis innsetting)

Håp&tro: kan jeg spørre hvorfor du har dårlige odds til å få ut egg? Har også fått den beskjeden pga veldig lav AMH.

Jeg har lave verdier i tillegg til endometriose. Jeg reagerer veldig dårlig på medisinene. Bruker maks doser av det dir fra dag en. Har hatt ett avbrutt forsøk, da fikk jeg bare ut ett egg. Forrige runde fikk jeg ut 6 egg. Er veldig spent på hvor mange jeg får i morgen :-)

Håp&tro: kan jeg spørre hvorfor du har dårlige odds til å få ut egg? Har også fått den beskjeden pga veldig lav AMH.

Jeg har lave verdier i tillegg til endometriose. Jeg reagerer veldig dårlig på medisinene. Bruker maks doser av det dir fra dag en. Har hatt ett avbrutt forsøk, da fikk jeg bare ut ett egg. Forrige runde fikk jeg ut 6 egg. Er veldig spent på hvor mange jeg får i morgen :-)

Er det AMH prøven din som også er lav da? Er jo i tilfelle veldig bra å få ut seks egg som du gjorde forrige gang! Jeg skal begynne på veldig høy dose Puregon, så får satse på at noen egg produseres. Blir spennende!

Da fant de 5 egg i dag. Veldig fornøyd :-) Var bare så den ene siden, så den andre hadde ikke respondert denne gangen. Blir spennende å ringe i morgen for å høre om befruktningen har gått bra.

Så bra med to gode egg Puma. Jeg skal forhåpentligvis sette inn på torsdag. Spennende å følge deg videre.

Yasmin: tror ikke det er noe vits i å teste de 10 første dagene siden man ikke kan stole på resultatet pga medisinene i kroppen. Det vanlige er testdag etter 14 dager.

Satser på at dette er lykketråden jenter og at det blir innsett og positive tester her. Lykke til alle sammen.

4 egg er befruktet så da blir det innsett i morgen. Håper at 2 deler seg normalt slik at jeg får satt inn to. Men er også veldig fornøyd om jeg får ett. Å få ett på frys er nok å tro på julenissen.

Føler at hele prosessen er så bra kontrollert og styrt, men når de setter inn så spyler de bare inn egget og det må klare seg selv. Det virker så ukontrollert i forhold til resten av prosessen, og det er det jo. Lurer på om de til klare å styre dette også en gang i fremtiden. Men det hjelper jo ikke oss nå :-)

4 egg er befruktet så da blir det innsett i morgen. Håper at 2 deler seg normalt slik at jeg får satt inn to. Men er også veldig fornøyd om jeg får ett. å få ett på frys er nok å tro på julenissen.

Føler at hele prosessen er så bra kontrollert og styrt, men når de setter inn så spyler de bare inn egget og det må klare seg selv. Det virker så ukontrollert i forhold til resten av prosessen, og det er det jo. Lurer på om de til klare å styre dette også en gang i fremtiden. Men det hjelper jo ikke oss nå :-)

Så bra med 4 befrukta eg!! Lykke til! :-)

4 egg er befruktet så da blir det innsett i morgen. Håper at 2 deler seg normalt slik at jeg får satt inn to. Men er også veldig fornøyd om jeg får ett. å få ett på frys er nok å tro på julenissen.

Så bra med 4 befrukta egg!! Lykke til! :-)

Takk for det loven1976 :-) Så ikke spørsmålet ditt lenger opp før nå. Ja det er AMH som er lav. Fikk i utgangspunktet kun innvilget 1 forsøk fordi de mente jeg ikke ville reagere nok på medisinene. Men det ser jo ut til å være litt liv i denne skotten allikevel. Er 33 så føler jo ikke at jeg er helt utdatert ennå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...