Gå til innhold

Hjelp! Noen som hadde masse symptomer før ikm som forsvant igjen før ikm?

Anbefalte innlegg

Hadde symptomer i 9 dager (forsvant for to dager siden):

- Kvalm

- Metallsmak i munnen

- Veldig tungpusten

- Trøtt

- Veldig varm og rød i toppen, pleier aldri ha farge i ansikteet på denne årstiden

- Kviser bare noen dager etter el

Nå er bare kvisene igjen :( Usikker på ikm, men i disse dager. Negativ test i dag. Tror jeg har hatt en spire, men at den kan ha gått til grunne? Er litt desp. nå siden mannen begynner å få kalde føtter og vil slutte å prøve. Muligens siste sjanse, med andre ord.

Så vil gjerne høre om noen har liknende erfaring og om dere var gravide eller ikke! :)

Fortsetter under...

Eneste gangene jeg har hatt symptomer før ikm, har vært når jeg ikke har vært gravid...desverre..

Måneden jeg faktisk var gravid, kjente jeg ingen verdens ting, men med tanke på at jeg da tydeligvis har kraftig pms, så var vel kanskje det et tegn i seg selv :)

Krysser fingrene for deg :)

Takk for svar! :) Det som muligens gir meg håp er at jeg vanligvis pleier å få store, kjempevonde pupper rett etter el. Denne gangen skjedde ikke det, men de begynner å bli litt ømme først nå...

Hvordan var dette hos deg?

Ellers hører jeg svært gjerne om andres erfaringer også! :)

jeg hadde symtomer som forsvant før ikm, tok en test på ikm, som var negativ.. men mens kom ikke.. så 5 dager etter ikm tok jeg en ny test, den var positiv... :D er 6+4 i dag :)

lykke til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...