LilleGull2012<3 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Hei damer! Etter den ordinære ultralyden i namsos ble jeg litt skeptisk. Hun som vi var på UL hos, satt bare og gjespet, snakket til seg selv, og var sur og grinete! eneste jeg greide og tenke på da vi gikk derifra, var at dette kunne umulig være noe bra tegn.. Har nå også to venninder som har vært hos denne dama på UL, hvorav den ene har levert klage, og den andre vurderer det. Nå ønsker jeg og vite om denne dama(De som har vært borti henne, vet hvem det er snakk om) er på barsel og/eller føden? Evt historier fra føden i namsos! Håper at mange har gode erfaringer!
LilleGull2012<3 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2011 Er litt egoistisk, og dytter på min egen tråd
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Heisann:)Vet godt hvem du snakker om, og nei hun er ikke på føden, kun ultralydjordmor:)Har bare gode erfaringer med henne selv, men har hørt ymse fra andre ja... Er kjempefornøyd med føden der oppe, veldig flinke og trivelige folk, så du trenger ikke bekymre deg:)
LilleGull2012<3 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2011 hehe ja folk har vell sine dager også regner jeg med Men med min erfaring så passer det bra at hun bare er på UL! åh så bra! Altid godt å høre at noen har positive erfaringer! (Man møter på så mange som føler en trang til å fortelle sine egne skrekkhistorier, at man glemmer at det som regel er fåtallet som faktisk har de negative opplevelsene) Jeg hadde opprinnelig et håp om å komme meg til Levanger, men å reise i 4timer med rier kan jeg ikke tro at kommer til og bli noen bra opplevelse, så da blir det 2timer for å komme seg til namsos! ;o) Kjenner nesten at det begynner og krible litt etter å bli ferdig med det, er Såååå lenge igjenn til februar/Mars ;o
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Sats på Namsos du;)Dette går så fint, og du kommer nok til å reise hjem med like gode erfaringer skal du se:) masse lykke til!!!!Heldig du som ikke har så lenge igjen...blir slutten av mai/begynnelsen på juni på meg...
Baby-bea Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har veldig god erfaring med Namsos både mht fødsel og oppfølging av svangerskap. Har hatt både normale og risikosvangerskap.(Har noen barn flere enn snittet....) De har vært fantastiske! :-) Siden jeg har gått til oppfølging der og vært innlagt i forkant av fødsel har jeg møtt de aller fleste :-) Kan ikke si noe negativt om noen! Ul-jm er faktisk en helt herlig dame synes jeg. Jeg har ingenting å utsette på henne,og jeg har vært på noen ul for å si d sånn..... Bare i dette sv.skapet har jeg vært på ul hver andre uke siden uke 25. (Er nå uke 34/35) Jeg har selvfølgelig hørt begge deler jeg også, men nå er det nå en gang slik at vi ikke har kjemi med alle. Og denne jm har jeg inntrykk av at ikke sitter på ordene... ikke alle takler det heller, men det er nok godt ment. Velg Namsos med god samvittighet du :-) Der er du i trygge og omsorgsfulle hender.
LilleGull2012<3 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2011 Lin78 3herligebarnogenimagen: Ja kjenner at jeg gleder meg til å få møte lille prinsen! Har termin 25.februar, og håper at han kommer noen få dager før(noe med magefølelsen min som sier at det kan hende er mulig) hehe. Slutten av mars er jo heller ikke lenge til:D Baby-bea: Så bra! Nei jeg skal ikke si noe på henne, det eneste som var, var at hun ikke snakket, eller fortalte/forklarte noe til meg og min kjære, hun virket mest trett og klar da vi var der:b Jeg håper jeg får sjangsen til å treffe henne igjenn, å kanskje få et bedre 2.intrykk av henne Vi har hatt 3.ul på 3forsjellige plasser ila sv.skapet, så erfaringene vil jo være varierende fra plass til plass! Takker for betryggende ord! : )
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 slutten av mai/begynnelsen av juni:)Litt lenger til det;)
LilleGull2012<3 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2011 Mai, beklager:) Da slipper du i allefall og måtte være avhengig av strødd vei når du skal ut å gå den første tiden Samt at du får muligheten til sooool! og du slipper å fryse på tur til sykehuset Mange positive ting med vårbarn, ikke sant? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå