Alvepia *happy mum* Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 ENDELIG..... Nå flytter jeg inn her!!! <3 I dag starter jeg på uke 12, så jeg er vel 1 dag for tidlig inn, men etter ul for 2 dager siden så alt meget perfekt ut å det var meget mye aktivitet på turboen i magen! hehe.. Nå har jeg ett spørsmål, når begynte dere å handle ?
12Januarspire Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg er i uke 25 nå, og har ikke kjøpt annet en en liten body, var såååå søt så jeg måtte bare, itilfelle de ikke hadde fler når gutten el jenta vår blir født..
Alvepia *happy mum* Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 hehe... joda er sånn jeg og tenker når jeg kommer over ting, men prøver å vente lengst mulig enda da! hehe
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Er i uke 27 og kommer ikke til å handle noe (dvs ikke ta noe i hus) før fødsel... Ting kan handles inn om et par mnd, men blir stående hos foreldrene mine intill vi vet at alt har gått bra.
SuperMoM <3 Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Kjøpte inn ei sparkebukse og en genser i dag. Var bare sååå søt og til halv pris. Er 21+2
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Forrige gang kjøpte jeg de første klærne i uke 12. Nå er jeg straks 15 uker og fortsatt ikke kjøpt noe. Venter til vi evt får vite kjønnet. Er det ei jente til, har vi jo alt. Men er det en gutt må jeg på handletur. Jenta må selvfølgelig få noe nytt også, men det er ikke så stress. Men venter til etter ord. UL uansett
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 her fikk vi vite at vi venter en liten gutt for en uke siden, har en jente på 15 mnd fra før. blir nok litt handling da det jeg har av tøy er veldig jentette. må også kjøpe ny vogn siden storesøster bruker vognen sin enda. til nå har jeg handlet 5-6 sparkebukser i str 56, et par sokker, og et par bodyer. kommer til å handle inn litt i str 50 å litt i 62. min erfaring fra sist gang er at når du kommer hjem fra sykehuset er det siste du ønsker en shopping tur. da var jeg bare hjemme å ble kjent med den lille. veldig greit når alt var i hus. når det gjelder vogn, har vi endelig bestemt oss for hvilken vi vil ha, så tenkter å bestille den rett på nyåret, da det er litt leveringstid. trenger ikke hente den før du selv ønsker. sist gang hadde jeg alt klart va jeg var ca 30 uker på vei, å det var veldig herlig da jeg fikk kraftig bekkenløsning å kom meg såvidt på butikken. syns det er halve kosen å småhandle litt underveis, da blir det gøy å ikke et stress. å så blir det ikke så dyrt heller, når det blir litt om gangen å ikke store summer på en gang. tilslutt kan jeg tilføye at jeg er 15 fulgåtte uker, altså i min 16 uke... mange syns sikker jeg er galen som begynner handlingen så tidlig, men jeg koser meg med det hilsen en handleglad mamma
Con Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg har handlet et plagg på hver utenlandstur jeg har vært siden vi startet prøvingen våren 2010. Så det har blitt noen plagg. Ellers har jeg handla vogn og bilstol for et par uker siden, kom over en annonse på finn og da kan man ikke vente. Så har jeg kjøpt vognpose og lammeskinn. Ellers kommer det vel litt etter litt hver gang det kommer lønn inn på kontoen tenker jeg. Og jeg er 22 uker på vei nå. Endret 29. desember 2011 av Con
Gjest Lilu87 Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Vi har ikke kjøpt inn noe enda, men vi har fått litt klær i julegaver. Regner med vi ikke trenger å kjøpe så veldig mye klær til babyen, er en del klær å arve og regner også med vi får en del mer i gaver. Vogn, seng, stellebrett, bilsete, osv kommer vi til å kjøpe i løpet av de nærmeste mnd. Vil ha mest mulig i hus før babyen kommer, jeg regner ikke med jeg har veldig lyst til å ut og handle umiddelbart etter fødselen
Hilde35 Skrevet 30. desember 2011 #10 Skrevet 30. desember 2011 Er helt enig med de fleste andre her. Greit å ha det meste i hus før babyen kommer. Jeg har ikke kjøpt noe ennå, men har jo fått i julegave fra "gale" bestemødre...hehe. Blir vel en shoppingtur når lønninga kommer inn tenker jeg. :-)
Sillylilly Skrevet 30. desember 2011 #11 Skrevet 30. desember 2011 Jeg er bare 13 uker, og har ikke kjøpt noe. Men jeg passer på å si "vi tar i mot alt vi kan få vi altså" når noen nevner at "ja... vi har jo noe liggende på loftet..." Vi har ikke så veldig god råd, og har tenkt å arve/kjøpe på finn en del klær og ting. Så foreløpig har vi allerede fått litt klær og seng. For vår del handler det også om å kjøpe litt etterhvert (når det nærmer seg mer), pga budsjettet. Vi må planlegge litt med tanke på kjøp av store ting som vogn og bilsete.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 har det aller meste da vi skal ha nr. 3. Men... klarer nok ikke å la være å kjøpe litt. Var på Barnas Hus og forhørte meg litt om bilseter og triller som passer til bilsete. Må ha nytt bilsete og har kjempelyst på trille til å klikke på bilsete, har ikke hatt det til de andre... Har ikke handlet klær eller sånt enda. 22 uker på vei...
***Curious*** Skrevet 30. desember 2011 #13 Skrevet 30. desember 2011 Kjøpte første body 2 dager etter jeg testet positivt Sikkert litt tidlig, men prøvde å gjøre det hele litt mer virkelig Nå har jeg noen sommerklær kjøpt på salg på senhøsten, fikk et par bodyer i julegave, samt en rangle og en bleiepakke :D Skal kjøpe masse på nyttårssalget. Kommer også til å slå til på vogn og bilstol dersom vi finner et godt tilbud på den vi vil ha. Har hele tiden tenkt at dersom det skulle gå galt, så vet vi i allefall at vi kan bli gravide, og kommer til å prøve på nytt, så brukt blir det uansett! Skal prøve å fordele utgiftene til utstyr over så mange lønninger som mulig, så det ikke blir så stort innhugg mot sommeren...
MrsN Skrevet 2. januar 2012 #14 Skrevet 2. januar 2012 Kjøpte litt før vi avslørte den store nyheten på julaften. Svigermor og svigerinne fikk en pakke med bleier, body og litt sånne småting. Jeg har og kjøpt bilstol siden det var kanontilbud. Skal til Sverige i påsken, så det blir nok litt shopping der ja
SurreGuri Skrevet 2. januar 2012 #15 Skrevet 2. januar 2012 JEG OGSÅ FLYTTER INN HER I DAG! PHU... Merkeligt!
SuperMoM <3 Skrevet 2. januar 2012 #16 Skrevet 2. januar 2012 Kjøpte inn ei sparkebukse og en genser i dag. Var bare sååå søt og til halv pris. Er 21+2 Skal også sies at jeg har jo klær til begge kjønn fra de jeg har fra før Oog at bilstol har vi. Tvillingene bruker de enda siden de bare er 6 (snart 7) mnd gamle <3 Vogn må jeg finne ut av siden tvillingene vil være rett under 11mnd når neste kommer,og også vil trenge vogn..
Ziiona Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Titter inn fra 3.trimester. Jeg her termin 10 februar, og vi var temmelig bestemte på å ikke handle inn noe før etter jul. Ser nå at dette var lurt, for eneste vi egentlig mangler her nå er noen bodyer, trøyer og strømpebukser i de minste str (50/56). Vogn skal hentes til helga, seng er i hus og bilstol skaffer vi gjennom forsikringsselskapet.
Alvepia *happy mum* Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #18 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har såå løst å handle men prøver jo å vente lengst mulig.. Vi har bestemt oss for at i april kan det begynnes å handles og bestilles barnevogn! Men tror nok det blir litt handling før den tid og ja! ;-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå