Gå til innhold

Hva er tilgjengelig for alle på profilene, og hva er bare for meg?

Anbefalte innlegg

Hvorfor viser dere fremdeles på profilene hvor man er mest aktiv? På min står det at jeg er mest aktiv på assistert befruktning, har aldri lagt et innlegg der, har kanskje noe med det surret dere har laget da dere slo sammen forum. Skulle dere ikke slutte å vise dette? ikke alle som ønsker det.

Jeg ønsker heller ikke at det skal være liste over mine svar på min profil, og hvor mange innlegg jeg lager. Trodde dere skulle fjerne alt dette jeg?

Jeg aner heller ikke hva som er tilgjengelig bare for meg på min profil og hva som vises til alle andre. Må jeg virkelig opprette en profil til bare for å sjekke det?

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mari

Hei anonym!

At det står at du er mest ativ på assistert befruktning, men aldri har lagt inn et innlegg vet jeg ikke hva som kan komme av. Men at det er et ønske om at dette skal fjernes fra statistikken som vises skal jeg ta videre + at det er et ønske om at innlegg og svar også skal fjernes herfra.

Når det gjelder hva som er tilgjengelig på din profil utad så er det:

Om meg

Statistikk

Statusoppsateringer

Venner (er valgfritt, kan hukes av under "Rediger min profil")

Emner

Innlegg (5 siste)

Dette ser kun du:

Siste besøkende

Håper dette hjalp :) Om du lurer på noe mer så bare spør, eller ta en titt på min profil om du lurer på hvordan den ser ut utad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...