<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 hvordan går det med deg?? tenker på deg å krysser alt jeg har for deg <3
Hali Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Hvordan går det med deg, Drømmer? Gratulerer
Dossa :) Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Åååååååå så god og søt du er drømmer Ble så glad da jeg så du hadde skrevet nicket mitt Går det bra med deg vennen? Tenker du nyter tilværelsen :) Det unner jeg deg virkelig Det er bra med meg. Jeg er på dag 19 idag og tror EL har besøkt meg Denne runden testet jeg ikke etter EL og vi hadde sex når vi ville og ikke fordi vi måtte. Fikk lagt aksjer på dag 11, 13, 15, 17 og 18 så da skal det være et lite håp for meg Jeg krysser fingra for at jeg snart følger etter deg snuppa;) Varmet mitt hjerte at du tenker på meg <3<3<3 Hvor lang er du på vei nå? Ha en super fin juleferie :)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2011 tusen takk Hali hvordan går det med deg?? <3 jaaa,jeg gleder meg til du kommer etter det er helt nydelig hehe litt kvalm,det er greit. Men pupper AU, de er så vonde at jeg ligger med sports bh om natten :S jeg er 6+4 i dag, skal på ul den 4.1 :) jeg har lagt på meg 3kg alt :S hehe så nå er det trening for fulle mugger Oj så spennende,jeg skal krysse fingrene for deg søta jeg ser etter deg her inne,gleder meg til du får positiv test håper jula har vært god mot deg å at den setter litt spor <3 <3 godt nytt år
Dossa :) Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Du er søt Drømmer så koz at du ser etter meg. Jeg har store planer om å følge etter deg søta *smiler* Huff da, det høres slitsomt ut med de ømme puppene men bare tenk at du sitter snart med et lite nurk i armkroken og da glemmer du alle symptomene Så spennende at du snart skal på ul. Du må si hvordan det gikk, jeg er kjempe spent sammen med deg Det er helt magisk når du for første gang får se og høre den lille spiren din, så gled deg snuppa :) Jaja, vekta øker men det er for noe bra vettu Alt sklir av deg etter fødselen Håper du har en fin julefeiring og kos deg masse imorra! Godt nyttår søta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå