Lykkelig2jentebarnsmamma Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Nå er det 2 uker igjen til tremin og jeg er skikkelig lei av å vente:O) Håper hun holder seg inne til over nyttår, men så kan hun bare komme med en gang... Gruer meg veldig til fødselen, mer enn sist for nå vet jeg hva jeg har i vente, men har bare lyst å få det overstått og få begynne på neste fase i livet med nurket... Blir sliten av å gå å kjenne etter hele tiden om det er noe på gang, samt at jeg gleder meg til å ligge/sove godt igjen selv om det blir nattevåk... Flere som har det slik?
Mamma til 3 <3 Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Har det akkurat sånn selv. Gruer meg ikke så fælt til fødsel lenger heldigvis. Vil bare bli ferdig nå sånn at vi kan hilse på prinsessa:) Så fra og med søndag er hun hjertelig velkommen=) Men må si at jeg føler meg nesten på overtid,da jeg aldri har vært i uke 39 med de to andre. Hehe.
*3 prinsesser* Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har 3 uker igjen og er oppe 1-2 ganger om natten for å gå på do. Går ganske ofte på do på dagtid også, hehe;-) Begynner og verke litt i korsryggen på dagtid hvis jeg trakker mye rundt og i hoftene som jeg ligger på om natten. Og blir fortere sliten og må hvile. Men det er vel slik det skal være;-) Har lagt på meg 12 kg men føler meg i grunnen ikke så gigantisk. Er 165 cm og veier nå 70 kg. Og blir super glad hver gang noen sier til meg at det kan da umulig bare være 3 uker igjen og at folk er imponert over at jeg ikke er blitt sykemeldt en dag i svangerskapet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå