Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #26 Skrevet 29. desember 2011 Fikk 2500 kroner hos mine foreldre samt et stort fenalår og hos svigerforeldrene mine fikk vi 1000 kroner. Må bare si jeg synes det er litt merkelig at de som tjener mest gir minst! Må si jeg reagerte på innlegget ditt. Du er virkelig utakknemlig. 1000 kr er bedre enn ingenting.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #27 Skrevet 29. desember 2011 Vi fikk kaffemaskin av mine foreldre. Av svigerfar fikk vi en juleduk, av svigermor fikk vi ei bilderamme..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #28 Skrevet 29. desember 2011 Tur til italia med familien av min mor, bøker av min far, stavmikser av svigefar, ulltepper av svigermor.
PeppaPig Skrevet 29. desember 2011 #29 Skrevet 29. desember 2011 Av svigers fikk vi pyntegjenstand (de tre vise menn) fra Hadelands glassverk samt at de betaler studielånet vårt neste gang det er betaling på det (ca 9000 kr). Det satte vi stor pris på siden vi skal flytte inn i ett nytt hus og det er deilig å slippe kostnaden ved studielånet akkurat den måneden. Penger vi kan bruke til andre ting Fra min far og hans nye kone fikk vi ingenting. Men det kom ikke akkurat som noen overraskelse.
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. desember 2011 #30 Skrevet 29. desember 2011 fra svigers fikk jeg et spasett påd småflasker med badeskum shampoo etc. Gubben fikk ansiktsvask og dusjsåpe. Vi betalte halvparten av deres nye gressklipper (spleising med svigersøster, så ca 2000 fra hver av oss) Men de har nesten ikke penger, så vi forventer ingen gaver fra dem egentlig, er bare uendelig glad svigermor strikker så mye til barna. Fra mine foreldre fikk jeg og mannen 1000 fra hver av dem, i tillegg fikk vi lysestake og blomstervase fra mamma. Av oss fikk mamma støvsuger (spleising mellom alle søsken på ca 500 hver) og kalender med bilder av barna. Pappa får vinholdolder for vinboks med vinboks inni og kalender med barna. Så de som gir mest får minst, men de er også de som trenger det minst, så derfor blir det gjerne slik. Gavene varierer veldig fra år til år da, så det er ikke alltid slik at mine foreldre får mindre enn gubbens. Jeg syns ikke det er verdien på gaven som er viktigst, men at man har lagt en tanke bak....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå