Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Tips motas med takk for min lille forkjølet baby.. han er tett og det virker som snørra henger i mellom nesen og halsen... kommer ingen vei... han hoster endel også... ingen feber.... Han er 4mnd...
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Her har lillemann (4 mnd) også vært forkjølt. Er skikkelig plagsomt for de stakkars små Jeg kjøpte sånn en kan suge ut snørret (vet det høres grusomt ut, men det funker). Kjpte på apoteket. Han ble kvitt snørret ganske fort for den sugedingsen var veldig effektiv. Nå hoster han litt men siden han er kvitt snørret kan han puste med nesen Så mine råd er snørrsuger og saltvannsdråper. Masse god bedring.
Nr.2 i okt :-) Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Hei! Anbefaler deg på det sterkeste å gi saltvannsdråper og evnt.nesedråper for å holder nesegangene åpne. Lillemor var snørrete i en uke på før jul og jeg dryppet bare med morsmelk..., det var ikke nok og på julften fikk hun feber og bare gråt. Det viste seg at hun hadde fått ørebetennelse og 2.juledag sprakk trommehinnen... Hun har hatt mye vont og vært veldig urolig, så nå gir jeg henne nesedråper to ganger i døgner og saltvansdråper ofte for å holde det åpent og hindre ny betennelse. Håper på snarlig bedring for dere!!
PetitAnge Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Jenta mi var skikkelig forkjøla for noen uker siden - var da 5 mnd. Hosta + kjempesnørrete og tett - så å amme og å bruke smokk ble vanskelig, spes på natta.. Hun ble ganske fortvila og sliten av dette såklart;( Redningen ble OtriBaby nesesuger og saltvannspray! Genialt altså, suger´n tok all snørra (før det tetna til igjen da..). Anbefales! Kjøpte på apotek, kosta bare ca 130,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå