Frk.håpefull Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 og det håper jeg virkelig stemmer! Jeg er Graviiiiiiiid!!!!!:) for tredje gang (1sa og 1ma) og nå håper jeg av hele mitt hjerte at det skal komme et lite barn ut av denne graviditeten:) Jeg har det i alle fall veldig, veldig bra akkurat nå og håper 2012 skal bli det store året:) Vil sende litt babystøv over til alle dere andre og håper på mange babiser i 2012:)
Dossa :) Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Gratulerer så masse :) For en herlig følelse det må være å vite at du har en liten spire i din mage Nyt tilværelsen
**Cayenne** Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Gratulerer! Alle gode ting er tre, ja Takker for babystøv, det skal brukes med en gang!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Så morro!!! GRATULERER så masse! Merker jeg er utålmodig og gleder meg masse til min IKM og jeg kan teste
Frk.håpefull Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk søte dere:) Forlater forsiktig "bli gravid" og beveger meg inn i 1.trimester (med museskritt faktisk)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå