katrine78 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Heia er det noen som har opplevd å få negativ på hjemmetest dagen før testdagen for så å få positiv på blodprøven?
dincene Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg hadde dårlige tester hjemme. Apitek1 stavtester hvor det skal komme streker opp. På dag 13 trodde jeg det var bare 1 strek der. Ventet ikke så særlig lenge kl.5 om morgenen. Gikk og la meg igjen. Dagen etter tok jeg den andre samme merke og da kom det en tynn tyynn strek. Jeg var ikke sikker at jeg så en strek der. Så da dro jeg for å ta blodprøve - for sikkerhets skyld. Var gravid den gangen. I dag kjøper jeg bare digitale tester.
katrine78 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 jeg tok en cb idag, ikke digital og er på dag 11 - imorgen har jeg time til blodprøve og det er jo bare dag 12....men kan jo vise mer tydelig den enn en hjemmetest
dincene Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 på dag 11 har jeg aldri testa!!! Tørr ikke. Denne gangen ventet jeg til dag 14 Som er på st.olavs testedag. Hvor holder du til at du får teste så tidlig? Så store forskjeller fra klinikk til klinikk! Og noen for teste bare etter 3 uker!!!
katrine78 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2011 Ikke sant! synes selv dette var tidlig! Ser jo at så mange tester senere, gjorde det selv da vi prøvde på naturlige måten - altså på dag 14. jeg holder til på riksen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå