Harfåttprinsen:) Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Min gutt på 3,5 måned har startet med litt grøt på kvelden for ca3uker siden, dette pga at han drakk såå ofte melk (MME).. så 2juledag valgte jeg og gi han litt på dagen også... ellers er han frisk og i fin form, men de siste netterne har han sovet urolig,ligget og kastet seg i sengen og styrer.. og avf hans er grønn... Hva tror dere dette kommer av?? Han holder også på og få tenner, kleier i munnen,sikkler og elsker at vi klør han... slitsomt og opp 100 ganger om natten :/
C.L.H85 Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Her har vesla hatt grønn bæsj mange ganger Tror nok det bare er fordi de får litt fastere mat om du skjønner;) Etterhvert vil det bli et helt spekter av farger, he he :-D Hvis de plages av tenner er det heller ikke uvanlig at de får urolige netter... Sikler mye, bæsjer oftere(og bløtere), bli mer grinete på dagtid og mase en del om natta. Men det trenger ikke bety at tennene kommer veldig snart.... Kan hende det er en liten periode med kløing også går det over.
Harfåttprinsen:) Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 Ja jeg har tenkt det... men tror du ikke jeg gjør lurt i og kutte ut grøten på dagtid? for og se om det blir bedre... Har vesla de hatt urolige netter pga tenner da?? hvordan urolig har hun evt vert?? Takk for svar
C.L.H85 Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg begynte med velling da vesla var rundt 3,5 mnd, da bare om morgenen, så etter noen dager gav jeg morgen og kveld- økte også grøtmengden etterhvert. Hadde en del grønn avføring da;) Når vesla her fikk de 2 første tennene var hun 4 mnd. Men da hadde hun brukt ca 1 mnd på sikling, urolig søvn-litt skriking om natta og at hun gjerne begynte dagen kl 4 .-s. Hun hylte noen ganger i søvne og kunne våkne å være grusomt irritert Nå er hun 9 mnd og har bare fått de 2 tennene hittil.... Men har hatt periodevis, med litt kvelduro, bæsjing, sutring osv... Så håper disse tenna kommer snart!! Som svar så trenger du ikke å kutte ut velling/grøt, hvis ikke babyen tydelig viser ubehag, vondt i magen eller får noen skriketokter;) Men er du usikker kontakt hs Endret 29. desember 2011 av C.L.H85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå