Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Del Skrevet 29. desember 2011 Er det noen andre i samme situasjon som meg,og trenger noen å prate med?? Jeg var lykkelig inntil vi flyttet for snart 2 år siden. Forholdet endret seg sakte men sikkert..og nå i dag sitter jeg å tenker på om jeg skal gå fra mannen min. Jeg føler at jeg blir tatt for gitt. Jeg tar meg av hus,og hjem med alt tilbehør som hører med. Mannne går ut for å mekke når det måtte passe han. Han hjelper ikke til mere med husarbeidet mere. Før var han omtenksom/snill/ omsorgsfull/satte oss som familie først. Alt dette er borte. Vet ikke om han ikke ser rotet som ligger på gulvet/rommene eller om han rett og slett ikke orker å rydde det bort. Hvor er mannne jeg engang giftet meg med?? Jeg vil ha han tilbake. han som jeg kunne fortelle alt til,uten å være redd for å få slengt ting tilbake når vi krangler. Og det gjør vi ofte. Og vi begge sier ting som sårer,men jeg sier ting som sårer meg og som JEG mener er mitt syn på hans oppførsel. Mens han på sin side igjen sier at jeg bare kritisere han,og at han aldri kan gjøre det godt nok i mine øyne. Hvor er intimitet blitt av hen?? Har gått mange runder med meg selv...men det går ikke alene å ordne opp,når den andre ikke ser at det er noe galt. Håper det er noen der ute som sitter i samme situasjon som meg. Kanskje vi kan dele erfaringer?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143896945-er-ensom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå